نمایشگاه عکس عاشورایی اصناف در محل سالن اتاق اصناف شهرستان جیرفت گشایش یافت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ


به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت امروز سه شنبه مورخه ۱۵/۰۷/۱۳۹۹ همزمان با آیین رونمایی سایت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت طی مراسمی اولین نمایشگاه عکس عاشورایی با موضوع شورحسینی در محل سالن اتاق اصناف شهرستان جیرفت گشایش یافت .


در این مراسم نماینده مردم شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ، ریاست سازمان صمت جنوب کرمان، معاونت بازرگانی داخلی،مدیر حراست سازمان صمت ،رئیس و هیئت رئیسه اتاق اصناف ،فرمانده حوزه بسیج اصناف ، روسای اتحادیهای صنفی شهرستان جیرفت و جمعی از اصناف و بازاریان شهرستان جیرفت حضور داشتند.


در این مراسم علیرضا فرخی رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت اظهار‌‌داشت: نمایشگاه عکس عاشورایی با همت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان از امروز افتتاح می‌شود و تا روز شنبه ۱۹ مهر ماه جاری دایر است.


وی با اشاره به اینکه اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت با همکاری اتاق اصناف و حوزه بسیج اصناف شهرستان در راستای ثبت و ماندگاری لحظه های ناب عشق به اباعبدالله الحسین (ع) سوگواره عکس محرم با عنوان شورحسینی و کرونا را نیز بصورت مجازی برگزار کرد.


وی معرفی آئین و رسوم عزاداری شهرستان جیرفت به سایر نقاط کشور و بلعکس در کنار کشف و حمایت از استعدادهای برتر عکاسی را از دیگر اهداف این سوگواره اعلام کرد و‌افزود: ثبت و ضبط همدلی مردم و مسئولان برای شکست کرونا و رشادت های کادر بهداشت و درمان در این دوره از سوگواره به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.


رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت تصریح کرد: این دوره سوگواره در دو بخش اصلی شامل: عکس آماتور (موبایلی) و عکس حرفه ای و یک بخش جنبی با عنوان کرونا و همدلی برگزار شده است.
علیرضا فرخی در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: ۲۸ عکاس با ۱۵۲ اثر در مهلت اعلام شده از سوی دبیرخانه، در این سوگواره شرکت نمودند. وی بیان کرد: نفرات برگزیده این سوگواره بزودی معرفی خواهند شد.