انتقاد شدید امام جمعه عنبرآباد از طرح انتقال آب هلیل رود به شمال استان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، امام جمعه عنبرآباد با انتقاد شدید از طرح انتقال آب هلیل رود به شمال استان: من یک‌ جنوب استان کرمانی هستم و افتخار هم می کنم و نظر من نظر مردم که از این طرح نگرانند است؛ لذا خواهشمندم استاندار جدید آقای زینی وند سری به جنوب استان بزنند و در بحث توازن اعتبارات ملی بین شمال و جنوب استان تلاش کنند چون اکثر اوقات ما جنوبی ها کم بهره بودیم.


حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: هر کس تقوا را که سرمایه شرافت و کمال واقعی است در پیش گرفت، او آزاد است و زندگی اش آزادانه و مردنش سرافرازانه است.


وی با اشاره به حدیثی از معصومین گفت: قلب حرم خداوند متعال است و از جمله گناهان، نفاق و حسادت پنهانی است که در دل نهان است لذا خداوند متعال دستور می دهد حتی گناهان پنهانی که به قلب ها آسیب می رساند را رها کنید.


ایشان با تسلیت سالروز شهادت شهید دستغیب و هفته وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه این دو بال علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است که در منظومه فکری امامین شریفی انقلاب ظرفیت عظیمی محسوب می شود که هر چه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد انقلاب ما قدرتمند تر خواهد شد.


حجت الاسلام سالاری در ادامه افزود: در این روز جمعه باید ادای احترام کرد به ساحت مقدس دانشمند بزرگ هسته ای شهید فخری زاده وهمچنین عالم پارسا و فقیه ارزشمند که چهل سال در کنار ولایت ایستاد و خدمت کرد حضرت آیت الله یزدی رضوان الله تعالی الیه که روحشان شاد باد.


وی ابراز داشت: ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای کشورمان را محکوم می کنیم و در یک بازه زمانی مشخص و نزدیک، سیلی محکم بر گوش استکبار خصوصا صهیونیستی ها نواخته خواهد شد و ان شاءالله بدست مجاهدان یمنی و انصارالله آل سعود نیز به سزای اعمال جنایتکارانه خود خواهند رسید.
امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: هدایت فکری، معنوی، سیاسی و خدمات اجتماعی، از نقش های عمده روحانیت در طول تاریخ و انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و خواهد بود و در این روزهای سخت طبق توصیه بزرگان دین، قرائت زیارت پرفیض عاشورا به جهت دفع بلا مفید فایده خواهد بود.


ایشان با انتقاد شدید از طرح انتقال آب هلیل رود به شمال استان خاطرنشان کرد: من یک‌ جنوب استان کرمانی هستم و افتخار هم می کنم و نظر من نظر مردم که از این طرح نگرانند است؛ لذا خواهشمندم استاندار جدید آقای زینی وند سری به جنوب استان بزنند و در بحث توازن اعتبارات ملی بین شمال و جنوب استان تلاش کنند چون اکثر اوقات ما جنوبی ها کم بهره بودیم.


وی همچنین گفت: آمد و رفت مسولین و بازدید و عکس گرفتن از طرح های نیمه کاره زیاد است اما کار اجرایی شایانی همچون تکمیل بیمارستان عنبرآباد دیده نمی شود.


وی گفت: آقای اعظمی نماینده محترم از شما میخواهیم در رابطه با اخد اعتبارات و اختصاص بودجه به طرح های توسعه ای در جنوب، همت بیشتری به خرج دهید، چون این مردم ارزش بیشتر از این را دارند.


وی با بیان اینکه امام راحل همیشه هم و غمش محرومین جامعه بود گفت: متاسفانه ترفندها و ابزارهای دشمن به خاطر کم کاری های مسولین است که دشمن سوء استفاده می کند و این یک خطر بزرگ است لذا در جامعه ولایی و اسلامی مسئولین و کارگزاران باید اتاق، میز و کارشان را به محضر امام عصر(عج) عرضه کنند که اگر خشنودی حضرت را در پی داشته باشد این خدمت به خلق الله است.