پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بمناسبت هفته پژوهش‌ و فناوری


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

خانم دکتر فاطمه سیدی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در پیامی هفته پژوهش‌ و فناوری را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:


هفته پژوهش وفناوری فرصتی مغتنم برای جلب توجه آحاد جامعه به مقوله پژوهش و جایگاه آن جهت حل مشکلات جامعه و تولید دانش و فناوری های نوین است. در این خصوص نقش پژوهش در پیشبرد رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و توسعه پایدار کشورها بی بدیل و انکارناپذیر است. از این رو این اندیشه و تفکر که حل معضلات جامعه از مسیر مطالعه و پژوهش امکان پذیر است، باید در تمامی افراد جامعه نهادینه شود.


امسال هفته پژوهش و فناوری را در شرایطی آغاز می‌کنیم که همگان در سرتاسر جهان، فارغ از تفاوتهای جغرافیایی، نژادی، سنی وجنسی، در هر لحظه و هر روز چشم امید به دستان پرتلاش پژوهشگران ملی و بین المللی جهت ساخت واکسن و دارویی اثربخش علیه ویروس کووید_ ۱۹ دوخته اند و این امر میسر نخواهد شد مگر از بستر مطالعه و تحقیق.


در سالی که گذشت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه با توسعه برنامه های حمایتی و همراهی محققان و پژوهشگران محترم دانشگاه، دستاوردهای برجسته ای در زمینه تولید علم و فناوری و ایجاد فرصت های رشد، توسعه و گسترش همکاری های مشترک بین سازمانی را به ارمغان آورده است.


بر خود لازم می دانم به عنوان معاون تحقیقات و فناوری، هفته بزرگداشت پژوهش و فناوری را به همه اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان، پژوهشگران و فناوران دانشگاه تبریک عرض نموده و امیدورام با تلاش و همت محققان حوزه سلامت، شاهد موفقیت های چشمگیری در مسیر رشد و توسعه دانشگاه و منطقه جنوب کرمان باشیم.
از خداوند متعال سلامتی، سرافرازی و موفقیت یکایک شما عزیزان را خواهانم.


دکتر فاطمه سیدی
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه