. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44710 تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | 10:13 ق.ظ

سخنی با تاراج گران هلیل رود

🔻کنارصندل / اوایل دهه ۸۰ کشف آثار باستانی در کنارصندل جیرفت و کاوشهای باستان شناسی در حوزه تمدنی هلیل رود که به تمدن بین النهرین تنه میزد نوید از روزهای درخشان برای جنوب کرمان داشت. 🔻همگان در انتظار اقدامات دولت های وقت از دولت هشتم تا دولت کنونی ماندند که قدمی برای معرفی این تمدن […]

🔻کنارصندل / اوایل دهه ۸۰ کشف آثار باستانی در کنارصندل جیرفت و کاوشهای باستان شناسی در حوزه تمدنی هلیل رود که به تمدن بین النهرین تنه میزد نوید از روزهای درخشان برای جنوب کرمان داشت.

🔻همگان در انتظار اقدامات دولت های وقت از دولت هشتم تا دولت کنونی ماندند که قدمی برای معرفی این تمدن عظیم و ایجاد زیرساختهای لازم برای جذب گردشگران خارجی برداشته شود تا مرهمی باشد بر زخمهای دل اهالی جنوب که با وجود تلاش خستگی ناپذیر در جلگه جنوب اما زحماتشان در آتش بی تدبیری دولتها دود میشد و می شود.

🔻دست مریزاد
دست مریزاد به دولتمردان عزیز و غیور
حق دارید آب هلیل را انتقال دهید
سرتان فراز و گردنتان افراشته است

🔻چون که طی دو دهه گذشته با احداث و راه اندازی هتل پنج ستاره، اتوبان در مسیر جیرفت – کنار صندل، توسعه کمی و کیفی فرودگاه جیرفت و پروازهای متعدد به تهران، راه اندازی اداره کل گردشگری جنوب، جذب متخصصان حوزه گردشگری و هتلداری، ایجاد دهها موسسه گردشگری، معرفی تمدن هلیل به اروپاییان و شرقی ها و تهیه همه زیرساخت های لازم برای جذب گردشگر در حوزه تمدنی هلیل رود کاری کردید کارستان و آنچنان سیلی از ورود گردشگران به این منطقه راه انداختید که باعث ایجاد ۱۰هزار شغل مستقیم شد و نرخ بیکاری جنوب را در حد نرخ بیکاری ژاپن کاهش دادید.

🔻شرمتان باد
شرمتان باد که به جای پاسخگویی در محضر ولی نعمتان انقلاب، با بی شرمی تمام کمر همت بسته اید تا کشاورزی و محیط زیست جنوب را به نابودی بکشانید.

یک دانشجوی جیرفتی مدافع هلیل رود
https://chat.whatsapp.com/L3ZqayFVe4fK5DhFZMRejn

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − پنج =