. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44722 تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 | 14:57 ب.ظ

گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه در گلزار شهدای جیرفت برگزار شد

به گزارش کنارصندل، امروز ۲۷ آذر به همت حوزه بسیج طلاب امام خامنه ای جنوب کرمان مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه در جوار گلزار شهدای شهرستان جیرفت برگزار شد. حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» ضمن عرض خیرمقدم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: با توجه به […]

به گزارش کنارصندل، امروز ۲۷ آذر به همت حوزه بسیج طلاب امام خامنه ای جنوب کرمان مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و وحدت حوزه و دانشگاه در جوار گلزار شهدای شهرستان جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» ضمن عرض خیرمقدم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: با توجه به شیوع کرونا و برای جلوگیری از انتشار این ویروس منحوس مراسم امروز با حداقل جمعیت در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

فرمانده بسیج طلاب امام خامنه ای جنوب کرمان بیان کرد: آرامش و آسایش امروز ما مرهون خون شهدا است و امروز در این مکان معنوی حضور یافتیم تا یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنیم.

حجت الاسلام «رضا سعادت فر» در مراسم گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: باید شاکر نظام انقلاب اسلامی و شهدا باشیم.

امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که امروز ما مهمان شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: شهدا ارتباط قلبی عمیقی با اهل بیت (ع) داشتند و این بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: مهم ترین ارتباط شهدا با در بین اهل بیت (ع)، ارتباط قلبی آنها با حضرت زهرا (س) بود و توانستند خود را در دل آن حضرت جا کرده و در نهایت حضرت زهرا (س) شهادت نامه آنها را امضاء کردند.

حجت الاسلام سعادت فر عنوان کرد: اگر ارتباط با اهل بیت (ع)حقیقی شد آن وقت درب شهادت باز باز است.

امام جمعه جیرفت اظهار کرد: برای بین وحدت حوزه و دانشگاه باید به کلام امام راحل رجوع کرد که فرمود؛ هدف از رسیدن به حکومت، هدف رسیدن به الله، اسلام و حکومت اسلام است.وی با بیان این مطاب که حکومت اسلام در صبح ظهور و به دست ولیعصر (عج) به صورت واقعی تحقق پیدا می کند، تصریح کرد: اگر حوزه و دانشگاه بخواهند به حاکمیت اسلام کمک کنند باید به صورت حقیقی برای تحقق صبح ظهور تلاش کنند. 

حجت الاسلام سعادت فر در خاتمه تاکید کرد: مهمترین هدف مشترک دانشگاه ها و حوزه ها باید زمینه سازی صبح ظهور باشد و اگر طلاب و اساتید بتوانند در مسیر زمینه سازی ظهور حرکت کرده و کادر سازی کنند آن وقت است که در حقیقت دانشگاه و حوزه به وحدت رسیده اند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =