سرعتگیرهای شهر جیرفت غیراستاندارد هستند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، برابر تبصره ۳ماده ۱۴قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹، نصب و ایجاد کاهنده های سرعت غیراستاندارد، باید مطابق با استانداردهای تعیین شده باشد به طوریکه میزان ارتفاع، جانمایی و علائم مورد نیاز آنها مشخص شده باشد.

🔻در صورتی که شرایط و نحوه ایجاد کاهنده های سرعت مطابق موارد تعیین شده نباشد و تصادف رخ دهد سازمان ذیربط به عنوان مقصر در تصادفات و مسئول جبران خسارت تعیین خواهد شد.

🔻در شهرستان جیرفت تمامی سرعتگیرهای نصب شده فاقد استانداردهای لازم از نظر ارتفاع، فاقد خط کشی، عدم نصب روشنایی، چشم گربه ای، تابلوهای الکتریکی می باشد.

🔻سرعت کاهی که در شهر جیرفت نصب می شود بعد از احداث با پاشیدن مقداری گچ بر روی آن به حال خود رها می شود، مردم به مرور زمان بعد از خرد شدن و استهلاک که به خودروهای آنها وارد می گردد متوجه می شوند در چه قسمت هایی از شهر سرعت کاه نصب شده است.

🔻افرادی هم که به صورت گذری از این شهر ترددمی نمایند با توجه به عدم استاندارد های لازم تصادفات متعددی صورت می گیرد در کلیه تصادفات سازمان مربوطه به میزان ۵۰ درصد به علت قصور و کوتاهی باید جبران خسارات را به زیان دیده بپردازد.