. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 44766 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 دی 1399 | 16:49 ب.ظ

نگاه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت به توسعه بوستان های و فضای سبز

به گزارش کنارصندل، نشست این هفته شورای اسلامی شهر جیرفت به ریاست سیدکمال خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت وبا حضور مهندس حسین زاده شهردار، محمدعلی امیر محمودی، سرکارخانم دکتر زهرادلیری، مهندس محمودمعناصری، مهندس رضاسالاری، مهندس حسین مشایخی، مهندس حجت دلفاردی اعضای شورای اسلامی شهرجیرفت ومسئولین فضای سبز شهری در محل شورای اسلامی شهر جیرفت […]

به گزارش کنارصندل، نشست این هفته شورای اسلامی شهر جیرفت به ریاست سیدکمال خوشکام رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت وبا حضور مهندس حسین زاده شهردار، محمدعلی امیر محمودی، سرکارخانم دکتر زهرادلیری، مهندس محمودمعناصری، مهندس رضاسالاری، مهندس حسین مشایخی، مهندس حجت دلفاردی اعضای شورای اسلامی شهرجیرفت ومسئولین فضای سبز شهری در محل شورای اسلامی شهر جیرفت برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: توسعه و تجهیز پارک‌ها و بوستان‌ها در عمق محله‌های این شهر، بصورت ویژه در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است

سیدکمال خوشکام در نشست این هفته شورای شهر جیرفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه، از خدمات شهردار و مجموعه خدوم شهرداری جیرفت تشکر کرد و بر توسعه فضای سبز تاکید کرد.

رئیس شورای شهر جیرفت با بیان اینکه ساخت بوستانها وپارکهای محله ای چهره شهر را عوض کرده است، رضایت مندی مردم را نتیجه این خدمات ماندگار دانست.

سید‌کمال خوشکام بر توسعه شهری بر پایه عدالت اجتماعی تاکید کرد و گفت: توسعه شهر جیرفت در تمامی موارد بر اساس عدالت اجتماعی بوده و مناطق کم برخوردار نیز مانند دیگر نقاط شهری در برنامه توسعه شهری دیده شده است.

وی پروژه های انجام شده و در حال انجام شهرداری جیرفت را در بخش های مختلف، را نتیجه وفاق و همدلی مجموعه شورای شهر و شهرداری جیرفت دانست و از خدمات بی وقفه شهردار جوان جیرفت تشکر کرد.

رئیس شورای شهر جیرفت به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از برنامه ریزی و فعالیت شبانه روزی مجموعه شهرداری و شورای شهر برای زیبا سازی شهر جیرفت جهت سال جدید خبر داد.

سرکارخانم دکتر زهرادلیری نایب رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت نیز بر تکمیل پارک بانوان تاکید کرد وگفت: امید است پارک بانوان بزودی مورد بهره برداری قرار بگیرد.

محمد علی امیر محمودی عضو شورای شهر بررفع موانع ساخت و ساز متراکم تاکید کرد و فضای سبز را از ضروریات بوستانها وپارکهاسطح شهر برشمرد و خواستار مشارکت شهروندان گرامی در نگهداری فضای سبز با شهرداری شد.

رضا سالاری عضو دیگرشورای اسلامی شهر جیرفت نیز گفت: با وحدت وهمدلی اعضای شورای شهر وشهرداری بوستانها وپارکهای زیادی ساخته شده است.

مهندس محمود معناصری به ساخت غسالخانه در جیرفت اشاره کردو ساخت وتجهیز غسالخانه را از ضروریات این شهر برشمرد وخاطرنشان کرد: به همت شورای شهر وشهردارجیرفت این مهم محقق شد.

مهندس حجت دلفاردی از اقدامات جهادی شهردار جیرفت در خصوص ساخت جاده سلامت در بوستانها قدردانی کرد وگفت: با این اقدام فرهنگ پیاده روی در بین مردم جیرفت نهادینه می شود که باسلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد.

مهندس حسین مشایخی نیز بابیان اینکه خدمات شهرداری نسبت به ادوار گذشته درتمامی زمینه ها انقلابی صورت گرفته ازشهردارجیرفت وپرسنل شهرداری قدرداتی کرد وافزود: شهرداری با تولید انواع نهال ، گل ودرختچه که با محیط سازگاری دارد، گام مهمی را در راستای زیباسازی فضای سبز برداشته است.

مهندس نعمت الله حسین زاده شهردارجیرفت در این نشست ضمن تسلیت ایام‌فاطمیه (س) اظهار داشت: در زمینه افزایش سرانه فضای سبز در شهر جیرفت اقدامات چشمگیری صورت گرفته است واین‌امر برای هر شهروندی مشهود می باشد.

شهردار جیرفت اقدامات انجام شده شهرداری در تمامی زمینه ها را مرهون وحدت، انسجام و یکدلی اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت خواند و خاطرنشان کرد:به لطف پروردگار با وحدت وهمدلی توانسته ایم خدماتی را در خور شان شهروندان ارائه کنیم که امید است مورد رضایت خداوند نیز قرار گیرد.

وی به روشنایی معابر انجام شده کمربندی جیرفت اشاره کرد و گفت: با انجام پروژه روشنایی معابر چهره شهر دکرگون شده و زیبایی شهر را دوچندان کرده است.

مهندس حسین زاده به اجرای پروژه های در ست اقدام نظیر بوستانها وپارکهای محله ای اشاره کرد و افزود: در ایام‌ الله مبارک دهه فجر اکثر پروژه‌های عمرانی به بهره برداری می رسد.

وی یاداور شد: شهرداری وشورای اسلامی شهرجیرفت همواره در راستای رفاه وآسایش شهروندان شریف ونجیب جیرفت تلاش میکند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 9 =