بازدید رئیس دانشگاه آزاد کشور از موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس دانشگاه آزاد کشور از موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت بازدید کردند.


به گزارش کنارصندل، محمد مهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد کشور به همراه دکتر فداکار معاون مالی و اداری دانشگاه آزاد کشور و منظری توکلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، اسلامی رئیس دانشگاه آزاد جیرفت، حمدالله فاریابی رئیس هیئت امنای موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت و هیئت همراه از موسسه فرهنگی و هنری یادمان ولایت جیرفت بازدید کردند.


محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد کشور در حاشیه این بازدید گفت: دانشگاه آزاد برای تحقق فرمایشات رهبری در شهرستان جیرفت در حوزه اشتغال، امنیت و فرهنگ ورود می‌کند.


وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمان تبعید در جیرفت در مورد سه مسئله از جمله اشتغال، امنیت و فرهنگ سخن گفتند اظهار داشت: دانشگاه باید این سه مورد را سرلوحه کار خود قرار دهد و به این مهم جامعه عمل بپوشاند.


تهرانچی تصریح کرد: تدوین فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان جیرفت با همکاری دانشگاه آزاد جیرفت و کرمان در دستور کار قرار می‌دهیم تا دغدغه حضرت آقا در این منطقه را که همان اشتغال، امنیت و فرهنگ است محقق شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت رشد خاصی را داشته اما این رشد منطبق با منطقه نبوده است افزود: پس از مدتی این رشد متوقف شده و این دانشگاه کوچک شده است.

وی با بیان اینکه می‌طلبد با توجه به امکانات، ظرفیت و خصوصیات ذاتی این منطقه که سرزمینی تمدنی و کهن است دانشگاه نقش پیشرو داشته باشد گفت: این مهم بزودی در جنوب استان کرمان محقق می‌شود.

طهرانچی با اشاره به اینکه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان جیرفت بیان کرد: در دو سال گذشته در حوزه کشاورزی در این منطقه به‌صورت جدی کار شده است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز باید به‌طور جدی در این منطقه با توجه به ظرفیت‌های منطقه کار شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ادامه داد: بنا داریم در زمینه فرهنگی نیز که از دیگر دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری در این منطقه بوده نیز تاثیرگذاری خود را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مدرسه و آموزش و پرورش نیز کمک می‌کند تا سند تحول مجتمع خاص تراز سند تحول در این منطقه راه‌اندازی شود گفت: دانشگاه در بطن توسعه شهر عمل می‌کند تا گوشه‌ای از دغدغه‌های رهبری در این منطقه محقق شود.