ورود دادستانی عنبرآباد برای حل معضل آلودگی هوای این شهر


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از ورود دستگاه قضایی به موضوع رفع معضل آلودگی هوای این شهر خبر داد.

ابراهیم سلیمانی در تشریح این خبر افزود: استفاده از روش های غیر اصولی از جمله سوزاندن لاستیک علاوه بر تهدید سلامت و بهداشت عمومی، باعث آلودگی هوای شهرستان شده است.

وی با اشاره به این مطلب که رفع آلودگی هوا در شهر عنبرآباد یک مطالبه عمومی بوده است، خاطرنشان کرد: با توجیه مسئولان ذیربط و اعلام جرم توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عنبرآباد، در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از آن پرونده ای در دادسرای این شهرستان تشکیل شده و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

این مقام قضایی اظهار داشت: دستورات قضایی لازم به منظور توقیف آلات و ادوات مورد استفاده در سوزاندن لاستیک نیز صادر شده و متخلفان جهت پاسخگویی به دادسرای عنبرآباد احضار شده اند.

سلیمانی با هشدار به متخلفان گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعل یا ترک فعل منجر به نقض حقوق عامه این مرجع به سرعت به موضوع ورود کرده و رسیدگی های لازم را انجام خواهد داد.