. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44857 تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 | 09:17 ق.ظ

تجلیل از ۲۶ بانوی کارآفرین کرمانی در برنامه‌ی ویدئوکنفرانس رئیس‌جمهور به مناسبت گرامیداشت روز زن

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در این مراسم با بیان این‌که شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در حوزه‌ی بانوان باعث الگوسازی می‌شود، گفت: خود‌باوری و الگو‌سازی میتواند زمینه موفقیت بانوان را فراهم کند. حمیده واعظی ۱۵ بهمن ماه در برنامه‌ی ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور با بیان اینکه شناسایی و معرفی استعدادهای برتر بانوان باعث […]

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در این مراسم با بیان این‌که شناسایی و معرفی استعدادهای برتر در حوزه‌ی بانوان باعث الگوسازی می‌شود، گفت: خود‌باوری و الگو‌سازی میتواند زمینه موفقیت بانوان را فراهم کند.

حمیده واعظی ۱۵ بهمن ماه در برنامه‌ی ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور با بیان اینکه شناسایی و معرفی استعدادهای برتر بانوان باعث الگو‌سازی خواهد شد؛ افزود:هنگامی که خودباوری در زنان بالا برود و الگوسازی صورت گیرد، همه‌ی بانوان در زمینه‌ی علاقه‌ی خود موفق شوند».

مدیرکل امور بانوان استانداری گفت: حضور بانوان در سازمان‌های مردم‌نهاد باعث حضور پررنگ‌تری را داشته باشند زیرا مشارکت اجتماعی موجب افزایش خودباوری خواهد شد».

وی با اشاره به وظیفه‌ی سنگین بانوان در تربیت فرزندان، اظهار کرد: «بانوان باید تعادل را در نقش مادری، همسری و نقشی که در جامعه دارند، ایجاد کنند و این کاری سخت است».

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در این نشست با اشاره به نقش موثر بانوان گفت: «خوشبختانه در پویش بانوان برتر سه نفر از منتخبان،  کرمانی بودند».

فاطمه‌سادات حسینی با اشاره به پتانسیل بالای زنان کرمانی افزود: «ما در استان کرمان، بالغ بر سه هزار زن کارآفرین و پنج‌هزار زن فرهیخته داریم».

وی با بیان این‌که در مشارکت‌های اجتماعی بانوان کرمانی رتبه‌ی اول را در کشور دارند، افزود : «از ظرفیت بانوان موفق برای کمک به زنان آسیب‌دیده استفاده کردیم .

خبرنگار: آزیتا لشکری نژاد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =