عکاسان و فیلمبرداران هنرمندانی هستند که بار ثبت هویت و فرهنگ یک ملت را به دوش می‌کشند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، به مناسبت گرامیداشت ایامالله دهه مبارکه فجر و گرامیداشت یا د و خاطر سردار دلها جلسه ی گردهمایی عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف ، فرماندهی حوزه بسیج اصناف ، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان جیرفت ، هئیت مدیره واعضاء اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این گردهمایی علیرضا فرخی رئیس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر وتبریک سالروز ولادت دخت نبی اکرم (س) و گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ، با ابراز نگرانی از موازی کاری بسیاری از ادارت ، ارگانها ، سازمان ها و مراکز دولتی و نیمه دولتی با صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان بیان نمود: متاسفانه موازی کاری های مراکز متعدد در امور مربوط به صنف عکاسان و فیلمبرداران از یک طرف وشیوع کرونا ویروس از طرفی دیگر، این صنف را به نابودی کشانده است. مشکلات اقتصادی مدتی است که بر دوش بسیاری از اعضاء زیر مجموعه این اتحادیه سنگینی کرده و آنها را وادار به تعطیلی واحد صنفی خود و دست‌کشیدن از این شغل هنری نموده است.

رییس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت بیان نمود: تعطیلی این واحد های صنفی تعداد زیادی از شهروندان به ویژه قشر جوان را بیکار و مشکلات عدیده ای را برای آنان و خانواده هایشان بوجود آورده است.

وی از مسئولین شهرستان خواست با پرداخت تسهیلات و حمایت های جدی از فعالان این صنف ، از ورشکستگی آنان که یک فاجعه بزرگ می باشد جلوگیری نمایند.

قرشی نایب رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت نیز ضمن تقدیر از عملکرد هیات مدیره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان حمایت قاطع اتاق اصناف را از این صنف اعلام نمود و اظهار نمودن مشکلات پیش روی عکاسان و فیلمبرداران را پیگیری خواهند نمود.

سرهنگ غلام سالاری فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان جیرفت ، مشارکت همه جانبه اصناف و بازاریان به ویژه اعضاء زیرمجموعه اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان جیرفت را درکمکهای مومنانه به افراد نیازمند و کمکهای خیر خواهانه در آزاد سازی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را اقدام مهم و ارزشمند و مصداق بارزدلاور مردیهای بسیجیان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دانست.

در ادامه جناب آقای دوستکی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان جیرفت ضمن یادآور شدن دستورالعمل های اداره نظارت بر اماکن عمومی ، خواستار رعایت دستورالعملها از طرف اصناف شدند و با بیان اینکه اداره نظارت بر اماکن عمومی همیشه همراه و در کنار اصناف بوده است ، آمادگی خود را جهت همکاری با اصناف و برخورد قاطع با متخلفین صنفی اعلام نمودند .

روابط عمومی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداان شهرستان جیرفت