حفظ ادب اسلامی، در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره مبارکه طه و ایاتی در سوره مبارکه اعراف، در یک نگاه اجتماعی و مسیر زندگی، معیشت و رفع مشکلات، به دو ویژگی مهم اشاره دارد یکی عدم اعراض عملی از یاد خداوند و دیگری ایمان و تقوای الهی است که متاسفانه گاهی جای آن با حرص و طمع عوض می شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در جلسه با مداحان بر حفظ و نشر اخلاق اجتماعی تاکید داشتند و فرمودند: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که متاسفانه امروز در فضای مجازی خیلی کمرنگ شده است.

ایشان عنوان داشت: اگر نگاه بداخلاقی در جامعه ما نفوذ کرد و حاکم شد جامعه متزلزل می شود و هیچ اعتمادی در جامعه وجود نخواهد شد اما اگر نگاه تقوا رشد پیدا کرد آن جامعه به تعالی خواهد رسید.

حجت الاسلام بهروزه با تبریک حلول ماه مبارک رجب گفت: ماه مبارک رجب، فرصتی مغتنم برای برداشتن گام های تهذیبی جهت دستیابی به فضایل و زدودن رذایل اخلاقی است.

وی با تبریک ولادت باسعادت امام باقر(ع)خاطرنشان کرد: در میان ائمه اطهار اولین امامی که از دو جانب پدر و مادر علوی و فاطمی است امام باقر(ع) است که ایشان برای نشر مباحث علمی با تربیت شاگردان بزرگی، جهاد ارزشمند و پرثمری را از خویش بر جای گذاشتند.

ایشان با اشاره به سالروز شهادت شهید عماد مغنیه خاطرنشان کرد: یکی از زیرک ترین و باهوش ترین رزمندگان حزب الله، شهید عماد مغنیه است که این فرمانده بزرگ لبنانی نقش عظیمی در شکست صهیونیست ها در جنگ ۳۳ روزه لبنان داشت.

امام‌جمعه موقت عنبرآباد تاکید کرد: مسئولین ما هوشیار باشند و طرح هایی که به نفع دشمن است و ضررش برای مردم را اجرا نکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هادی(ع) افزود: کارهایی که این امام بزرگوار انجام دادند اول ارتباط با جامعه ای که سوق به سمت مهدویت ندارد و ایشان این ارتباط را قوی کردند دوم انتخاب وکالت های مختلف که رابطه بین امام و مأموم از بین نرود و سوم تبیین مقام شامخ امامت با ادعیه عالی که از ایشان برجای مانده است.

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: استقبال مردم عزیز عراق از رییس دستگاه قضا کشورمان استقبال از یک شخص نیست بلکه استقبال از یک مهره نظام و نیروی انقلاب است که ثبت می شود و این باید قدر دانسته شود

ایشان افزود: کشور ما در تولید علم رتبه هشت، ششم در مسئله نظامی و در اقتصاد نوزده آن هم با این تحریم های شدید قرار دارد که دشمن با سیاه نمایی قصد نشان دادن یک کشور فشل، خسته و رو به شکست از ایران دارد که این نیت شوم هیچگاه میسر نخواهد شد.