. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44944 تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | 09:07 ق.ظ

‍ ‍ ۶ نفر از عاملان پخش شایعه ترور دادستان بم شناسایی شدند

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تکذیب شایعه ترور خود، گفت: ۶ نفر از عاملان پخش کلیپ و انتشار شایعه ترور، تاکنون شناسایی شده اند. محمد ضیاءالدینی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه با همکاری پلیس فتا ، سه نفر از عاملان پخش اولیه این کلیپ در زاهدان شناسایی […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تکذیب شایعه ترور خود، گفت: ۶ نفر از عاملان پخش کلیپ و انتشار شایعه ترور، تاکنون شناسایی شده اند.

محمد ضیاءالدینی در تشریح این خبر با اشاره به اینکه با همکاری پلیس فتا ، سه نفر از عاملان پخش اولیه این کلیپ در زاهدان شناسایی شده اند، افزود: سه نفر از عاملان پخش این شایعه نیز در شهرستان بم شناسایی شده اند.

وی اظهارداشت: عاملان پخش این شایعه در پرتوی تعامل دستگاه قضایی و پلیس به زودی دستگیر خواهند شد.

دادستان شهرستان بم خاطرنشان کرد: کلیپ منتشر شده مربوط به یک قتل در سال ۹۲ در یکی از شهرستان های استان بوده که عامل آن نیز در سال ۹۶ قصاص شده است.

ضیاالدینی با تاکید بر این مطلب که افراد در باز نشر مطالب و محتواهای منتشر شده در فضای مجازی باید از صحت و سقم آن اطلاع کامل داشته باشند، تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمان و شهرستان بم با جدیت و قاطعیت با هرگونه اقدام در جهت تشویش اذهان عمومی، برهم زدن نظم اجتماعی و سلب آرامش فکری و روانی مردم، بر اساس قانون برخورد خواهند کرد و مجازات بازدارنده ای را برای مرتکبان این اقدامات در برنامه دارد.
https://chat.whatsapp.com/FXvhJ9vslH3FQ36jNykzVp

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =