. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 44948 تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 | 08:47 ق.ظ

‍ امنیت،آرامش و آسایش امروز جامعه مرهون رشادت شهداء است

🔻به گزارش کنارصندل، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید “سجاد آباریان” گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز آرامش، آسایش و امنیت در کشور به خاطر رشادت این شهداء گرانقدر است. 🔻حجت الاسلام “موسی نورس” به همراه فرمانده انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان جیرفت با خانواده شهید “سجاد […]

🔻به گزارش کنارصندل، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید “سجاد آباریان” گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم و امروز آرامش، آسایش و امنیت در کشور به خاطر رشادت این شهداء گرانقدر است.

🔻حجت الاسلام “موسی نورس” به همراه فرمانده انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی شهرستان جیرفت با خانواده شهید “سجاد آباریان” دیدار و ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد: خانوادهای معظم شهداء مایه افتخار ما هستند و دیدار با این عزیزان روحیه خدمتگزاری ما را تقویت می کند.

🔻وی گفت: خانواده شهداء داغ فرزنشان را به خاطر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تحمل می کنند و ما مدیون پدر ،مادر،همسر و فرزندان شهداء هستیم.

🔻حجت الاسلام “نورس” کارکنان نیروی انتظامی را فرزندان و برادران خانواده شهداء برشمرد و اظهار داشت: کار پلیس برقراری نظم وامنیت، دفاع از ارزش های انقلاب و ادامه راه شهداء است و از خانواده شهدا می خواهیم برای ما دعا کنند تا در این ماموریت ها موفق باشیم.

🔻گفتنی است شهید والامقام سجاد آباریان طی سال ۱۳۹۵ در هنگ مرزی جکیگور در درگیری با اشرار کوردل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گزارش از: یاسر رییسی سرحدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =