. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 44960 تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 | 08:54 ق.ظ

‍ ورزشکار جیرفتی تیم ملی مقام دوم مسابقات جایزه بزرگ امارات را کسب کرد

🔻به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، روز شنبه ٢۵ بهمن ماه، در آخرین روز این رقابت‌ها و ماده پرتاب نیزه، کلاس ۳۴، سعید افروز (ورزشکار جیرفتی) با ثبت رکورد ۳۴ متر و ۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار گرفت و نمایندگانی از کلمبیا و مصر به ترتیب […]

🔻به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، روز شنبه ٢۵ بهمن ماه، در آخرین روز این رقابت‌ها و ماده پرتاب نیزه، کلاس ۳۴، سعید افروز (ورزشکار جیرفتی) با ثبت رکورد ۳۴ متر و ۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار گرفت و نمایندگانی از کلمبیا و مصر به ترتیب اول و سوم شدند.

🔻همچنین در سومین روز این رقابت‌ها، حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس ۵۴ با ثبت رکورد ۹ متر ۶۸ سانتی متر موفق به کسب نشان طلا شد و بدین ترتیب جمع مدال‌های خود را به دوطلا و یک نقره رساند. در این ماده ورزشکارانی از یونان و امارات به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند.

🔻تیم ملی کشورمان در بخش جانبازان و معلولین موفق به کسب ۶ مدال به شرح زیر شد:
دو طلا و یک نقره (حامد امیری)
سه نقره (سعید افروز، علی اصغر جوانمردی و علیرضا صادقیان)

🔻با تصمیم برگزارکنندگان در این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت گرفت و مدال‌ها به سرپرستان تیم‌ها در هتل تحویل داده شد.

🔻همچنین سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک توکیو، در پایان مسابقات به کمیته ملی پارالمپیک هر کشوری اعلام خواهد شد.

🔻گفتنی است مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ فزاع ۲۰۲۱ با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۲ کشور به مدت چهار روز در کشور امارات برگزار شد.

🔻تیم ملی جانبازان و معلولین کشورمان با هشت ورزشکار متشکل از رشید مسجدی، حامد امیری، محمد فتحی گنجی، علیرضا صادقیان، علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، اکبر احمدی و محمدرضا احمدی و با هدایت بهمن رضایی سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور داشت و عصر یکشنبه ۲۶ بهمن به کشور باز می‌گردد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =