جمهوری اسلامی ایران به اتکا مردم یک نظام مقتدر است


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیرکل اطلاعات استان کرمان:جمهوری اسلامی ایران به اتکا مردم یک نظام مقتدر استامنیت پایدار در مناطق جنوب و شرق استان کرمان برقرار استمیثاق نامه امنیت و عدالت پایدار با توسعه امنیت، بستر عمران و آبادانی در جنوب و شرق استان را فراهم می کندمدیرکل اطلاعات استان کرمان با تاکید بر این مطلب که برای توسعه امنیت باید به میثاق نامه امنیت و عدالت پایدار پایبند باشیم، گفت: امنیت بستر لازم برای توسعه عمران، آبادانی و سرمایه گذاری فراهم می کند و هر جا که امنیت باشد، محرومیت از آن منطقه رفع خواهد شد.

کوثری در چهارمین گردهمایی میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار در بم افزود: جمهوری اسلامی تنها نظامی است که روی پای خود ایستاده و وابسته به هیچ قدرتی نیست و این شعار این انقلاب بوده است که از سوی امام راحل مطرح و اجرا شد.وی ادامه داد: دشمنان به هر شکل ممکن سعی در برخورد این نظام را داشتند و به صورت مستمر برای این نظام مشکل ایجاد کردند و به کمتر از براندازی نظام نیز راضی نبودند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان اظهارداشت: این کشور و انقلاب با تکیه بر قدرت الهی، محوریت ولایت فقیه و رهبری و حضور مردم روی پای خود ایستاده است و بر اساس همین مولفه ها نظام ما نه تنها وابسته به شرق و غرب نیست، بلکه در مقابل تلاش های زیاد دشمنان برای براندازی این نظام مقدس، با اقتدار ایستاده است.

کوثری با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز کشوری مقتدر و قدرتمند درسطح منطقه به شمار می رود، عنوان کرد: اگر ایران اسلامی کشوری قدرتمند و تاثیرگذار نبود، کاری به کار آن نداشتند و اما اینکه هر روز برای ما برنامه ریزی می کنند و طراحی می کنند؛ نشان از قدرت تاثیرگذاری این نظام و کشور در عرصه بین المللی دارد.

وی مردم محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به یقین مردم نیز نیاز به محور دارند و علماء و معتمدین بهترین محور برای مردم به شمار می روند و دین اسلام نیز بر این موضوع تاکید دارد.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان اظهارداشت: معتقدیم معتمدان به دلیل اعتماد مردم و ایفاکننده نقش محوری در بین مردم، از سرمایه های اجتماعی جامعه و بزرگترین پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند.

کوثری ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه مسائل روی پا خود ایستاده است و این در حالی است که رژیم صهیونیستی با وجود بهره گیری از پشتیبانی نظام های استعماری و استکباری با تجمعات، تحرکات و مسائل متعددی روبرو است.

وی گفت: جمهوری اسلامی به اتکا مردم یک نظام مقتدر است و در این رابطه قدردان معتمدان هستیم و معتقدیم باکمک معتمدین و سران طوایف می توانیم امنیت پایدار را محقق کنیم.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی اقشار جامعه با هر زبان، دین و دیدگاهی در کمال برادری با هم زندگی می کنند و زمینه امنیت پایدار را فراهم می کنند، گفت: تمامی اقشار جامعه در تمامی زمینه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله در دوران دفاع مقدس، انتخابات و … حضوری پرشور و تاثیرگذار داشته اند.

کوثری در ادامه با بیان این مطلب که نقش سردار سلیمانی در فراهم کردن امنیت برای همه روشن است، گفت: برای دستیابی به آبادانی و رفع هر چه بیشتر محرومیت از مناطق مختلف باید در مسیر توسعه امنیت تلاش کنیم زیرا حاکمیت با توجه به توان خود می تواند امنیت را ایجاد کند اما امنیتی پایدار، کم هزینه و مقتدر ایجاد می شود که با حضور مردم باشد.

وی تاکید کرد: انتظار داریم معتمدان به عنوان سفیران امنیت صلح و سازش در منطقه در حوزه های مختلف در زمینه های رعایت و احترام به قانون، جلوگیری از گرایش افراد به سمت اقدامات ناامنی، برخورد با جرایم خشن و توجه به اقتصاد مقاومتی اقدامات خود را تداوم بخشند.

مدیرکل اطلاعات استان کرمان تاکید کرد: امنیت پایدار در مناطق جنوب و شرق استان کرمان برقرار است.