. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45117 تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اسفند 1399 | 14:27 ب.ظ

قطار مدرسه سازی شهرستان رودبارجنوب روی ریل حرکت

به گزارش رودبارجنوب روز شنبه ۲ اسفند سال ۱۳۹۹ با حضور مدیر آموزش و پرورش، مسئولین و مردم محلی صد و ششمین مدرسه در شهرستان رودبارجنوب کلنگ زنی شد . محمد شیرازی مدیر آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم با تاکید بر ایجاد فضای آموزشی مناسب برای همه دانش آموزان این شهرستان گفت : […]

به گزارش رودبارجنوب روز شنبه ۲ اسفند سال ۱۳۹۹ با حضور مدیر آموزش و پرورش، مسئولین و مردم محلی صد و ششمین مدرسه در شهرستان رودبارجنوب کلنگ زنی شد .

محمد شیرازی مدیر آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم با تاکید بر ایجاد فضای آموزشی مناسب برای همه دانش آموزان این شهرستان گفت : تا تامین فضای آموزشی مناسب برای همه مدارس این شهرستان با عزمی راسخ ادامه می دهیم و غبار محرومیت از چهره این شهرستان مستعد می زداییم .

برپایه این گزارش صد و ششمین مدرسه رودبارجنوب در حالی در روستای کهن چراغ از توابع این شهرستان کلنگ خورد که دانش آموزان این مدرسه در فضای کپری درس می خوانند.

لازم به ذکر است این مدرسه ۳ کلاسه ابتدایی احمد بن موسی (ع) با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در ساختمانی به وسعت ۲۰۰ متر مربع و به همت اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس احداث می گردد.

گزارش از: یاسر رییسی سرحدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =