. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45145 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399 | 10:04 ق.ظ

رتبه اول استان کرمان در رشد جذب مشارکت های خیرین و مردمی در کشور

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز از کسب رتبه اول استان کرمان در رشد جذب مشارکت های مردمی و خیرین در کشور خبر داد. به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ، سید محمد واعظی نژاد در مراسم تجلیل از […]

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز از کسب رتبه اول استان کرمان در رشد جذب مشارکت های مردمی و خیرین در کشور خبر داد.

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان ، سید محمد واعظی نژاد در مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان با حضور حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام‌جمعه، دکتر زینی وند استاندار کرمان و مدیران دستگاههای دولتی گفت: رشد ۶۹۳ درصدی تعهدات خیرین مدرسه ساز استان کرمان از جشنواره بیست و یکم تا جشنواره بیست و دوم موجب شده استان‌کرمان در رشد جذب مشارکت های خیرین و مردمی رتبه اول کشور را کسب نماید.

وی از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در استان کرمان تشکر کرد و گفت: در سال ۹۹ مشارکت خیرین مدرسه ساز ، فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، موسسه خیریه مهر گیتی، مشارکت چشمگیر عموم مردم نجیب و مهربان استان کرمان در طرح ملی آجر به اجر و پویش های مهر محرم و پویش بانوان من مادرم بچه های ایران فرزند من دست به دست هم داد تا استان کرمان در شاخص جذب مشارکت های خیرین و مردمی در کشور رتبه نخست را کسب نماید.

واعظی نژاد با اشاره به اینکه تعهدات خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و دوم بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان می باشد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ با تخصیص اعتبار دولتی به تعهدات خیرین برای تکمیل پروژه ها ، سال خوبی از نظر رشد اعتبارات ملی نیز خواهیم داشت.

عضو شورای فنی استان گفت در این جشنواره از کتاب زندگینامه خیر نیکوکار حسین عباسلو رونمایی شد.

وی ضمن قدردانی از نیت و اقدام این خیر بزرگ افزود: ایشان در استان کرمان ۱۷ مدرسه را کلنگ زنی کرده ، که تا کنون ۷ مدرسه ایشان به بهره برداری رسیده و مابقی در حال ساخت است.

افزودنی است در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز مدعو با اهدا لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل و تکریم به عمل آمد و از ترانه خیرین مدرسه ساز با صدای هنرمند برجسته کرمانی رضا بیجاری نیز رونمایی شد.

خبرنگار: آزیتا لشکری نژاد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سیزده =