. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45210 تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1399 | 19:04 ب.ظ

دستگیری قاتل فراری کمتر از ۴۸ ساعت در عنبرآباد

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: فردی که در جریان یک قتل مسلحانه متواری شده بود کمتر از ۴۸ ساعت به همت ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل […]

به گزارش کنارصندل، فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: فردی که در جریان یک قتل مسلحانه متواری شده بود کمتر از ۴۸ ساعت به همت ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره قتل مسلحانه بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اولیه صحنه مشخص شد یک نفر در جریان یک تیراندازی بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده و ضارب هم پس از ارتکاب جرم از محل فرار کرده است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: ماموران با بررسی میدانی و بر اساس شواهد موجود هویت قاتل را شناسایی و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی این فرد را کمتر از ۴۸ ساعت از زمان وقوع قتل در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ فیروزبخت گفت: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود به انگیزه اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد.و نیز به بزه انتصابی معترف گردید در این راستا نیز یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه جولان دادن به مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد و با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم دارند بشدت برابر قانون برخورد مینماییم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =