تشریح و چگونگی جذب یاوران رضوی توسط حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا شهدادی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان جیرفت


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

بسم الله الرحمن الرحیم”اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى الْإِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِ‏ وَ حُجَّتِکَ عَلَى مَنْ فَوْقَ الْأَرْضِ وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرَى الصِّدِّیقِ الشَّهِیدِ صَلاَهً کَثِیرَهً تَامَّهً زَاکِیَهً مُتَوَاصِلَهً مُتَوَاتِرَهً مُتَرَادِفَهً کَأَفْضَلِ مَا صَلَّیْتَ عَلَى أَحَدٍ مِنْ أَوْلِیَائِکَ‏.”

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد عرض کنم؛بابت توفیق خدمت به خلق الله در شهرستان و همچنین زائرین و مجاورین بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام خداوند بزرگ را شاکریم.

چند سالی است طرح خادمیاران رضوی از طرف آستان قدس رضوی با هدف محرومیت زدایی و رفع نیاز محرومان و نیازمندان، اجرا و همچنان به قوت خود باقیست. خادمیاران رضوی در شهرستان محل سکونت خود پس از فعالیت و خدمت رسانی در زمینه های مختلف و در صورت عملکرد مطلوب افتخار خدمت در کشیک های حرم مطهر رضوی را کسب می کنند.

بیش از یک سال بود که عملا امکان عضویت جدید در سامانه خادمیاری وجود نداشت که همزمان با میلاد باسعادت امام علی علیه السلام پذیرش جذب خادمیار رضوی در قالب طرح یاوران رضوی از سرگرفته شده است.

خادمیارانی هستند که تنها به عشق پوشیدن لباس خدمت در بارگاه ملکوتی امام هشتم در طرح خادمیاری ثبت نام کردند و به دلیل عدم فعالیت در شهرستان و عدم ثبت گزارش عملکرد خود در سامانه از خدمت در حرم مطهر محروم وکد خدمتی آنان حذف شده است و تعدادی دیگر به زودی از سامانه حذف خواهند شد.

در طرح یاوران رضوی برخلاف خادمیاران رضوی، امکان ثبت نام سیستمی، ثبت گزارش سیستمی و انتخاب کشیک حرم مطهر وجود ندارد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی افراد علاقه مند باید به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان مراجعه و نام نویسی کنند. این افراد در کانون های تخصصی و عمومی ساماندهی و بعد از گذشت ۶ماه در صورت عملکرد مطلوب و ثبت گزارش به صورت دستی و براساس سهمیه ای که به شهرستان تعلق می گیرد به دفتر آستان قدس رضوی معرفی و سپس جهت جذب به عنوان خادمیار مراحل تشریح خواهد شد.

هدف اصلی کانونهای تخصصی و عمومی خادمیاران رضوی ارائه خدمت به محرومین در بخش های سلامت، حقوقی، اشتغال، خانواده، و… است و از جمله شرایط سنی و تحصیلی جذب یاورارن رضوی سن ۲۰ تا ۶۵ سال و حداقل مدرک دیپلم است.

نام نویسی یاوران رضوی: روزهای یک شنبه و سه شنبه، صبح ها ۱۰ تا ۱۱:۳۰ و عصرها ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ دفتر خادمیاران رضوی در مجموعه سردار(جنب دفتر امام جمعه).

لطفا وقت عصر را با شماره ۰۹۱۳۷۳۱۵۸۹۴ هماهنگ کنید.