. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45229 تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 | 12:36 ب.ظ

کسب رتبه اول کشوری در سامانه سیمبا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کسب رتبه اول کشوری در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی خبر داد. به گزارش کنارصندل، مهندس مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به تلاش و عملکرد خوب بازرسان سازمان گفت: پیش از راه اندازی این سامانه، پرونده های تخلف صنفی که […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کسب رتبه اول کشوری در سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی خبر داد.

به گزارش کنارصندل، مهندس مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به تلاش و عملکرد خوب بازرسان سازمان گفت: پیش از راه اندازی این سامانه، پرونده های تخلف صنفی که از سوی بازرسان این سازمان تشکیل می شد به صورت دستی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع می شد که این روش باعث کند شدن روند رسیدگی به پرونده ها بود و مدت زمان زیادی برای رسیدگی به پرونده ها هدر می رفت.

وی تصریح کرد: راه اندازی سامانه سیمبا (سامانه یکپارچه مدیریت بازرسی) در این سازمان از ابتدای شهریور ماه امسال توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، سرعت عمل بازرسان سازمان در رسیدگی به شکایات صنفی را بالا برده و روند رسیدگی به تخلف و صدور حکم را تحت نظارت و کنترل دقیق قرار می‌دهد.

مهندس مسلم مروجی فرد تاکید کرد: طبق اطلاعات ثبت شده در این سامانه از تاریخ ۱۵ بهمن ماه تا ۱۵ اسفندماه، این سازمان با ثبت ۱۳۱ عملیات در شاخص میانگین تعداد عملیات‌های بازرسی به ازای هر بازرس، رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی گفت: با وجود مشکل کمبود نیروی بازرس در جنوب کرمان، طی یک ماهه قبل ۲۵۰۶ عملیات های بازرسی از صنوف در منطقه انجام شده است.
مهندس مروجی فرد همچنین افزود: در همین زمان، ۴۰۰ پرونده از طریق سامانه سیمبا به تعزیرات حکومتی ارسال شده که مجموع ارزش ریالی تخلفات کشف شده در آنها، بالغ بر ۸۷ میلیارد ریال می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در همچنین از مردم خواست: چنانچه در هرکدام از واحدهای صنفی تخلفاتی از قبیل امتناع از فروش، گرانفروشی و یا انبار ذخیره کالا غیر متعارف (احتکار کالا) مشاهده کردند، با سامانه ١٢۴ (رسیدگی به تخلفات صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان) در تمامی شهرستان ها تماس گرفته و یا از طریق آدرس اینترنتی www.124.ir شکایت خود را ثبت نمایند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =