۲۰ مسئول در استان کرمان بازداشت شده اند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

🔻دادستان کرمان از تشکیل پرونده برای حدود ۵۰ مسئول استان از ابتدای سال جاری به جرم فساد اداری خبر داد و گفت: حدود ۲۰ مدیرمسئول بازداشت و حدود ۵۹ میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت داده شده است.

🔻به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، دادخدا سالاری صبح امروز دوشنبه ۱۸اسفند۹۹ در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد اظهار داشت: کرمان شهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مکتب شهید سلیمانی جاری و ساری شود.

🔻وی با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیشتر به سمت نهی از منکر رفته‌ایم و قسمت دوم این فریضه الهی توجه بیشتری شده است گفت: فساد اداری شایسته نظام اسلامی نیست و مدیران اگر وظایف قانونی خود را انجام بدهند همین مسئله مصداق امر به معروف است.

🔻دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر باید ریل‌گذاری داشته باشد ادامه داد: قبول مسئولیت تکلیف‌آور است و باید مدیران مسئولیت خود را دقیق انجام بدهند.

🔻سالاری با اشاره به اینکه بی‌تفاوتی آفتی برای نظام اسلامی است و باید با فساد اداری برخورد شود گفت: جا دارد از دستگاه‌های نظارتی از جمله اطلاعات در برخورد با فساد اداری تشکر کنم.