. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45242 تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | 08:03 ق.ظ

همه مشکلات یک روستا / حیدرآباد رودبارجنوب

لوله کشی فرسوده آب شرب برخی روستاییان حیدر آباد رودبارجنوب، از مهمترین دغدغه های ساکنان منطقه به شمار می رود که تقاضای تعمیر آن را دارند. به گزارش خبرنگار کنارصندل ،اجرا نشدن طرح هادی در برخی از قسمت های روستا، نداشتن آنتن تلفن همراه و فرسوده بودن راه روستایی، نداشتن فضای ورزشی مورد نیاز از […]

لوله کشی فرسوده آب شرب برخی روستاییان حیدر آباد رودبارجنوب، از مهمترین دغدغه های ساکنان منطقه به شمار می رود که تقاضای تعمیر آن را دارند.

به گزارش خبرنگار کنارصندل ،اجرا نشدن طرح هادی در برخی از قسمت های روستا، نداشتن آنتن تلفن همراه و فرسوده بودن راه روستایی، نداشتن فضای ورزشی مورد نیاز از جمله مسائل و مشکلات روستای حیدر آباد واقع در بخش مرکزی رودبار جنوب بیان شده است.

جواد احمدی رئیس شورای روستای حیدر آباد در گفتگو با خبرنگار ما، نبود دکل تلفن همراه،فرسودگی شبکه آب روستایی و نبود طرح هادی در برخی از محله ها را مهمترین مشکلات این منطقه برشمرد.

وی اظهار داشت: متاسفانه باتوجه به مشکلات زیرساختی بحث آب شرب این روستاهاکارآبادانی در این منطقه به کندی پیش می رود.

احمدی ادامه داد: بحث لوله گذاری آب آشامیدنی باهمکاری مسئولان شهرتمام شده است، و بحث زیر سازی جاده روستایی آغاز شده است.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چرا پروژه های این روستا به کندی انجام می شود،خاطرنشان کرد: حل مشکل فرسودگی شبکه آب روستا به دلیل لوله گاز زمان زیادی به طول انجامید.

رئیس شورای روستای حیدر آباد بیان داشت: باتوجه به نصب دکل ایرانسل در روستا هنوز مشکل اپراتورتلفن همراه و اینترنت نیز در این روستا وجود دارد.

احمدی با اشاره به تقاضای اهالی برای اجرای طرح هادی در برخی نقاط روستا گفت: اگر طرح هادی اجرایی شود برخی مشکلات روستا حل می شود و در این زمینه لازم است تا به بخشداری مراجعه و تقاضای اجرای طرح داده شود.

گزارش از: یاسر رئیسی سرحدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =