. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45462 تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 | 13:16 ب.ظ

رفع مشکل صدور اسناد زمین های فرهنگیان در روستای خالق آباد جیرفت

مشکل صدور اسناد زمین های فرهنگیان در روستای خالق آباد جیرفت در نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیر کل بنیاد مسکن استان در فرمانداری جیرفت رفع شد و بر اساس مصوبات این نشست اسناد به زودی صادر می شود. احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این […]

مشکل صدور اسناد زمین های فرهنگیان در روستای خالق آباد جیرفت در نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیر کل بنیاد مسکن استان در فرمانداری جیرفت رفع شد و بر اساس مصوبات این نشست اسناد به زودی صادر می شود.

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست با بیان اینکه تکریم و عزتمندی معلم مهترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان کرمان است گفت: تحقق این مهم لازمه ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.


وی با اشاره به مشکل صدور اسناد زمین های فرهنگیان در روستای خالق آباد از توابع شهرستان جیرفت اظهار کرد: با توجه به برگزاری چندین نشست در سطح استان و شهرستان با حضور نمایندگان فرهنگیان و بنیاد مسکن استان مشکل ثبت صدور اسناد این زمین ها رفع شده و بهزودی صادر می شوند.

اسکندری نسب ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل بنیاد مسکن استان و فرماندار جیرفت گفت: بر اساس موارد مصوب شده در این نشست اسناد به زرودی صادر شده و اطلاع رسانی لازم در خصوص ثبت صدور اسناد از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان به ذینفعان انجام خواهد شد.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از رفع مشکل تغییر کاربری زمین های متعلق به فرهنگیان جیرفت در روستای سربیژن نیز خبر داد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سیزده =