. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45474 تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | 12:04 ب.ظ

نبود طرح هادی و عدم آنتن دهی تلفن همراه از عمده مشکلات روستای صولوئیه رودبارجنوب

سلمان دهمردی دهیار روستای صولوئیه رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کنارصندل اظهار کرد: مهمترین مشکلات این روستا نبود لوله گاز است که خط اصلی از چند کیلومتری روستا عبور می کند. وی ادامه داد: انجام زیرسازی توسعه شبکه آب روستا از جمله پروژه های مهم که در حال انجام است. دهیار صولوئیه یادآورشد: […]

سلمان دهمردی دهیار روستای صولوئیه رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کنارصندل اظهار کرد: مهمترین مشکلات این روستا نبود لوله گاز است که خط اصلی از چند کیلومتری روستا عبور می کند.

وی ادامه داد: انجام زیرسازی توسعه شبکه آب روستا از جمله پروژه های مهم که در حال انجام است.

دهیار صولوئیه یادآورشد: برای رفع مشکل اصلی توسعه شبکه آب نیازمند لوله تقسیم هستیم که درصورت نصب نشدن نمی توان زیر
سازی را شروع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چرا پروژه های روستای صولوئیه به کندی پیش می رود، گفت؛ حل مشکل فرسودگی شبکه آب روستا به دلیل لوله گاز زمان زیادی به طول انجامید.

دهمردی عدم آنتن دهی تلفن همراه را از دیگر مشکلات روستا برشمرد و افزود: دکل مخابرات حفرشده است و نیازمند همت مسئولان مربوطه است.

وی اظهارداشت: نبودطرح هادی دریک قسمت روستا از دیگر مشکلات است که دربازنگری؛درذخیره مسکونی قراردارندکه تا پنج سال نمی توان از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده کنیم.

دهمردی در آخر اظهار کرد : از دیگر مشکلات این روستا حل نشدن روشنایی سالن ورزشی هست که تاسیسات سالن به دلیل نبود بودجه، دو سال نیمه کاره رها شده و ما با پیگیری های انجام شده منتظر بودجه سال آینده هستیم

انتهای پیام/یاسر رئیسی سرحدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + دو =