. سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 45477 تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | 12:20 ب.ظ

‍ امام جمعه موقت جیرفت پیشنهاد ائتلاف سردسیری گرمسیری داد

🔻به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام اکبری نیا امام جمعه موقت جیرفت اظهار کرد: درخواست ما از مسئولین این است که پیاز و محصولات مردم را به قیمتی که کشاورز ضرر نکند، بخرد و دست دلالان را کوتاه کند، کشاورز توقع دستبوسی ندارد ولی توقع هم ندارد که کسی دست رد به سینه‌اش بزند و اگر […]

🔻به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام اکبری نیا امام جمعه موقت جیرفت اظهار کرد: درخواست ما از مسئولین این است که پیاز و محصولات مردم را به قیمتی که کشاورز ضرر نکند، بخرد و دست دلالان را کوتاه کند، کشاورز توقع دستبوسی ندارد ولی توقع هم ندارد که کسی دست رد به سینه‌اش بزند و اگر مسئولی ورود نکند، قطع به یقین خائن است.

🔻امام جمعه موقت جیرفت تصریح کرد: انتخابات بیست و نهم خرداد ۱۴۰۰ در پیش است، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر، هر دو مهم هستند.

🔻وی عنوان کرد: مسئله ای که مردم با تقوا و انقلابی جیرفت از آن رنج می‌برند بحث سردسیری و گرمسیری است و بدانید که پیامبر اسلام فرمود؛ ملاک برتری انسان ها، تقوا است و خدا نبخشد کسانی را که عامل ایجاد بحث سردسیری و گرمسیری شدند و همچنین کسانی که هنوز بر این طبل می کوبند.

🔻حجت الاسلام اکبری نیا خاطرنشان کرد: بدانید که این عده با این کار بین مردم جیرفت، اختلاف درست می کنند و این در صورتی است که ما جیرفت را متحد و یکپارچه می‌خواهیم، در اثر اختلافات است که امکانات جیرفت از بعضی از شهرهای کوچک هم کمتر است و از همه مردم تقاضا می‌کنیم که توی دهن این افراد بزنند.

🔻خطیب موقت جمعه جیرفت در خاتمه تاکید کرد: در جیرفت اگر ائتلافی صورت گیرد، اشکالی ندارد و پیشنهاد می‌دهیم که ائتلاف سردسیر و گرمسیری شکل بگیرد و خدمت به مردم، دغدغه کاندیدا باشد و همه کسانی که توان خدمت به مردم را دارند، شرکت کنند./ شبستان


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 3 =