. سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45488 تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 | 10:11 ق.ظ

برای انتخابات، بی تخصصها با وعده های دروغین نیایند

____________✍️ خدامراد میرآبادی 🔰 از زمان انتصاب دکتر سید ابراهیم رئیسی بر مسند قوه قضائیه بیشترین آمار دستگیر شدگان انتخابی و انتصابی را اعضای شوراهای شهرستانها تشکیل داده اند! که هیچ بعید نیست روزگاری با وعده های پر طمطراق و تو خالی از اعتماد مردم سو استفاده کرده و به فکر جیب خود و رانت […]

____________
✍️ خدامراد میرآبادی

🔰 از زمان انتصاب دکتر سید ابراهیم رئیسی بر مسند قوه قضائیه بیشترین آمار دستگیر شدگان انتخابی و انتصابی را اعضای شوراهای شهرستانها تشکیل داده اند! که هیچ بعید نیست روزگاری با وعده های پر طمطراق و تو خالی از اعتماد مردم سو استفاده کرده و به فکر جیب خود و رانت سازی برای بستگانشان بوده اند!


🔰 کم نبودند شهرداران مخلوع و دستگیر شده و اعضای شورای شهر و مناطق کلان شهرها!
که پس از دستبند و پا بند آرزو می کردند ای کاش هرگز به شورای شهر ورود نمی کردند!
🔰 گر چه نظارت استصوابی در شوراهای شهر حکم فرما نیست و شاید همین عنصر یکی از دلایل آمار بالای فساد اقتصادی و اداری در بین دستگیر شدگان شورای شهر و شهرداری باشد اما این دور با ورود سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف در اداره اطلاعات سپاه به کمک سایر دستگاههای متولی تائید صلاحیتهای کاندیداهای شورای شهر و روستا ضریب خطا را کاهش خواهد داد .
هر چند به نظر می رسد دستگیر شدگان شورای شهر و شهرداری قبل از ورود به انتخابات کارنامه ای پاک و بی اختلاس و رانت داشته و بعدها با پیشنهادات و سوسه انگیز دامن به گناه آلوده اند


🔰 چندی پیش بحث ورود پولهای کثیف به عرصه ی انتخابات و از کجا آوردی؟ مسئولان در سطح کلان مطرح ولی هرگز شفاف نشد .
بنابراین از دستگاههای متولی تقاضا داریم که در دو مقوله ی فوق داراییهای منتخبین قبلی را قبل و بعد از انتخاب در شورای شهر و داراییهای منتخبین آینده را در ابتدای کار بسنجند و شفاف کنند و در ادامه از کسانی که هیچگونه تخصص و تجربه ای در خصوص مدیریت کلان شهری ، عمران و توسعه زیست بوم فرهنگی و اجتماعی و یا امورات زیر گروه شهرداریها ندارند تقاضا داریم شخصا اجازه بفرمایند تا عرصه ی انتخابات بین بهتر و بهترینها باشد تا آینده ی خود و فرزندانمان در گرو ندانم کاریهای یک عده نباشد.


🔰 از شما مردم عزیز و شریف هم تقاضا دارد به منظور ساختن شهری مطابق با شان و لیاقت خود و آیندگان صرفا قوم و قبیله و سوگند و …. را در مقوله ی انتخابات شورای شهر و روستا کنار گذاشته تا از این به بعد شاهد رکود عمرانی شهر و روستا و محل زندگی خود نباشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 11 =