ذخیره ۳۸۰۰ تن انواع اقلام اساسی مورد نیاز مردم برای شب عید


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از ذخیره و توزیع ۳۸۰۰ تن انواع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در شب با قیمت دولتی خبر داد.

به گزارش کنارصندل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه معاونین بازرگانی و بازرسی و نظارت سازمان، رئیس حراست سازمان، فرماندار جیرفت و نماینده تعزیرات حکومتی جیرفت از سردخانه نگه داری میوه شب عید بازدید کرد.

مهندس مروجی فرد در حاشیه این بازدید گفت: با تلاش های صورت گرفته و جهت تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید، تاکنون ۳۸۰۰ تن انواع کالاهاس اساسی طرح تنظیم بازار جذب، و ذخیره شده است.

وی افزود: ۱۰۰ تن سیب درختی و ۱۵۰ تن پرتقال والنسیا که جزو تولیدات کشاورزان منطقه بوده، توسط عاملین معرفی شده جذب و در سردخانه ها ذخیره شده است.

وی گفت: ۲۰۰ نقطه جهت توزیع میوه ذخیره شده شب عید مشخص شده و از ۲۵ اسفند ماه روند توزیع آغاز خواهد شد.

مروجی فرد درخصوص تأمین اقلام تنظیم بازار نیز گفت: ۱۲۰۰ تن برنج پاکستانی، ۱۴۰۰ تن برنج هندی، ۱۵۰ تن مرغ منجمد و ۸۰۰ تن شکر مصرف خانوار نیز جذب و ذخیره شده است.

وی تصریح کرد: روغن مایع نیز به انداه کافی ذخیره و موجود می باشد و برای تأمین مرغ بیشتر نیز، رایزنی هایی با استان های همجوار صورت گرفته و این مشکل نیز به زودی رفع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین تاکید کرد: اقلام مورد نیاز مردم در طرح تنظیم بازار تأمین و حتی بیش از نیاز مردم منطقه ذخیره سازی شده و به تدریج در مراکز فروش و توسط عاملین، توزیع خواهد شد و مردم بابت تأمین کالاهای مورد نیاز خود نگرانی نداشته باشند.