. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45624 تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 | 08:12 ق.ظ

روستای چاه طاهر رودبارجنوب با ۲۵ خانوار فاقد مدرسه است

مسعودپیرحسینی رئیس شورای چاه طاهر از بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار کنارصندل اظهارکرد: در روستای چاه طاهر ۲۵خانوار زندگی می کنند که فاقد مدرسه اندو فاصله اش تاروستای تاج آباد پنج کیلومتر است، و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه مجبورند به روستای تاج آباد بروند. شورای روستای چاه طاهر از نبود […]

مسعودپیرحسینی رئیس شورای چاه طاهر از بخش مرکزی شهرستان رودبارجنوب در گفتگو با خبرنگار کنارصندل اظهارکرد: در روستای چاه طاهر ۲۵خانوار زندگی می کنند که فاقد مدرسه اندو فاصله اش تاروستای تاج آباد پنج کیلومتر است، و دانش آموزان برای رفتن به مدرسه مجبورند به روستای تاج آباد بروند.

شورای روستای چاه طاهر از نبود راه ارتباطی مناسب اشاره کرد و گفت: جاده این روستا خاکی هست و تخریب شده ، با توجه به پیگیری هایی که بنده انجام داده ام ولی مسئولین توجهی به روستای ما ندارند و مردم روستا از نبود راه ارتباطی مناسب رنج می برند.

پیرحسینی افزود:جاده روستانیازبه آسفالت کردن داردباحل کردن این مسئله چهارروستای تاج آباد،سرجنگل،پورکی و چاه طاهرمشکلاتشان حل می شود.

پیرحسینی بیان کرد:ازدیگرمشکلات روستا نبود آب شرب است درحال حاضراهالی روستا ازتانکرسیاربرای تامین آب استفاده می کنند.

وی افزود: چهار تانکر آبرسانی سیار در اختیار مردم این روستا داده شده که قبلا هزینه آب هر تانکر آب ۷۰ هزار تومان بود الان به ۲۵۰ هزارتومان رسیده و مردم روستا توان پرداخت این هزینه رو ندارند.

پیرحسینی در آخر گفت:روستای چاه طاهر در ۱۵ کیلومتری شهرستان رودبارجنوب واقع است از مسئولین تقاضا داریم فقط یک بار از نزدیک بیان و مشکلات روستا رو ببینند و به مشکلات ما رسیدگی کنند.

گزارش از :یاسر رئیسی سرحدی

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پنج =