. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45648 تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 | 07:43 ق.ظ

پلمپ ۳۷واحد صنفی متخلف در جیرفت

به گزارش کنارصندل، جانشین ستاد مبارزه با کرونای جیرفت از پلمپ ۳۷واحدصنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد. میثم یزدان پناه ابوسعیدی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و در وضعیت قرمز قرارگرفتن شهرستان جیرفت به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به […]

به گزارش کنارصندل، جانشین ستاد مبارزه با کرونای جیرفت از پلمپ ۳۷واحدصنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

میثم یزدان پناه ابوسعیدی گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و در وضعیت قرمز قرارگرفتن شهرستان جیرفت به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از سوی بعضی از اصناف ، طی بازرسی های روز سه شنبه هفتم اردیبهشت۱۴۰۰ واحدهای متخلف پلمب شدند و این روند به طور متناوب ادامه می یابد.

ابوسعیدی اظهار کرد: در صورتیکه برچسب پلمب هر واحد صنفی باز شود، با هماهنگی مقام قضایی آن واحد صنفی با حکم قضایی به مدت دو ماه تعطیل و پلمب خواهد شد

وی تاکید کرد: گشت ویژه کرونا بصورت صبح و عصر در بازار حضور خواهد داشت و در راستای رفاه و سلامت مردم به شدت با متخلفین برخورد می شود.


نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 7 =