. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45702 تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 | 13:55 ب.ظ

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پشتوانه نظام مقدس اسلامی است/ وعده ما ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با مشارکت حداکثری و با انتخاب اصلح

به قلم : امین وثوقی صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه شوباد ۲۸ خرداد روز سرنوشت سازی است و همگان و همه آحاد مردم خصوصا جوانان عزیز را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح دعوت می کنم. به عنوان یک روزنامه نگار و مدیر مسئول همه مردم را به حضور […]

به قلم : امین وثوقی صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه شوباد

۲۸ خرداد روز سرنوشت سازی است و همگان و همه آحاد مردم خصوصا جوانان عزیز را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح دعوت می کنم. به عنوان یک روزنامه نگار و مدیر مسئول همه مردم را به حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای دعوت می کنم .دوستان همه ما می آییم و اصلح را انتخاب می کنیم.
مهم‌ترین موضوع در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.
برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تمام همت خود را بکار خواهم گرفت .
توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب به مردم شرکت گسترده، قانونمند، هوشمندانه و انتخاب فرد اصلح در انتخابات است، بنابراین مردم باید با توجه و هوشیاری در انتخابات شرکت کنند.
حضور مردم در تمام صحنه‌ها ازجمله انتخابات پشتوانه نظام اسلامی است .
مهم‌ترین موضوع در انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب اصلح در اولویت بعدی قرار دارد.
حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیانگر وحدت، انسجام و پیوند مردم با مقام معظم رهبری و آرمان های مقدس و والای حضرت امام خمینی ( ره ) است.
حضور گسترده در انتخابات در سرنوشت کشور و ملت مؤثر است . در وهله بعد باید در انتخابات فرد اصلح را انتخابات کنیم؛ چراکه قرار است سرنوشت این کشور و یا شهر و روستای خود را به مدت ۴ سال به وی بسپاریم.
تمام انسان‌ها تکلیف دارند که این امانت الهی را به اهل آن و کسانی که راه شهدا و انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنند بسپارند.
باید به کسی رأی بدهیم که امید مستضعفان و محافظ ارزش‌های الهی و پشتوانه نظام اسلامی است.
البته برنده اصلی در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ مردم عزیز برنده انتخابات بوده هستند. آفرین به همت جوانان عزیز .من مطمئن هستم دوباره حماسه حضور حداکثری مردم عزیز میهنم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تکرار خواهد شد .مواظب حیله ها و نفوذ دشمن باشیم .با هم متحد ؛ یکدل و همصدا و گوش به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز بوده و هستیم. بنده سرباز ولایت بوده و هستم و تمام همت و تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم عزیز در انتخابات بکار خواهم گرفت. دشمن همیشه از این اتحاد ما می ترسد و این بار هم با حماسه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ؛ دوباره مثل سابق هم تو دهنی خواهد خورد هم شکست خواهد خورد .اتحاد اتحاد و همدلی رمز موفقیت و پیروزی ماست .بارها گفته ام و خواهم گفت : دشمن از اتحاد و برادری ما ؛ هم می ترسد هم ضربه خواهد خورد .پس از تفرقه بپرهیزیم .مواظب فتنه های پی در پی دشمنان باشیم. دشمن کور خوانده است. بارها گفته ام و به عنوان مدیر مسئول نشریه شوباد اعلام می کنم: راه هفته نامه شوباد راه ولایت و دفاع از آرمان های مقدس حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری؛ آرمان های مقدس شهدا ؛ ایثارگران؛ جانبازان و آزادگان سرافراز ؛ ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی؛ ترویج فرهنگ شهادت ، نماز ؛ توجه به حوزه آموزش و پرورش؛ توجه به حوزه فرهنگی خصوصا کتاب و دفاع از دستاورد های ارزشمند انقلاب اسلامی است .با قلمم قاطعانه از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هم دفاع می کنم و هم تلاش خواهم کرد به عنوان سرباز ولایت دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را بیان کنم .
همه ما با شرکت در انتخابات درواقع به عزت، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی رأی می دهیم .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =