. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 45719 تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 | 14:51 ب.ظ

شیوه نامه و ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان اعلام شد

شیوه نامه و ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان اعلام شد/ هجدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه زمان ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیاز بندی در سامانه نقل و انتقلات معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان ضمن اشاره به اعلام زمانبندی شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان […]


شیوه نامه و ضوابط نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان اعلام شد/ هجدهم تا سی و یکم اردیبهشت ماه زمان ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیاز بندی در سامانه نقل و انتقلات

معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان ضمن اشاره به اعلام زمانبندی شیوه نامه نقل و انتقالات فرهنگیان استان گفت: متقاضیان می توانند از ۱۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیاز بندی در سامانه نقل و انتقالات به آدرس اینترنتی profile.medu.ir مراجعه نمایند.

به گزارش کنارصندل و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان سید قوام رضا میر حسینی با اعلام این خبر افزایش و بهره وری و استفاده بهینه از نیروی انسانی مناطق آموزشی ، همچنین افزایش رضایت شغلی و کمک به تامین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان را از مهمترین اهداق نقل و انتقال نیروی های رسمی ، رسمی آزمایشی ، پیمانی شاغل در واحد های آموزشی متقاضی انتقال دائم، موقت وپزشکی درون استانی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانست.

🔻وی خاطر نشان کرد: فرآیند نقل و انتقال درون استانی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق جدول زمان بندی در بازه زمانی ۱۵/۲/۱۴۰۰ لغایت ۳۱/۴/۱۴۰۰ انجام خواهد شد و مبنای انتقال در سامانه جامع منابع انسانی ( HRM ) عدم نیاز مبداء و نیاز مقصد می باشد که از طریق ثبت نام متقاضیان درسامانه پروفایل به آدرس profile.medu.ir انجام خواهد گرفت.

🔻میر حسینی با بیان اینکه دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت آموزشی ( تجربی ) تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۰ بر اساس حکم کارگزینی لازمه انتقال موقت است اظهار کرد: دارا بودن حداقل پنج سال سابقه خدمت آموزشی ( تجربی ) تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۰ بر اساس حکم کارگزینی لازمه نقل و انتقال دائم متقاضیان نقل و انتقال است.

🔻معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدت سوابق خدمت به صورت حق التدریس، نهضت سواد آموزی، ماموریت به سایر دستگاه ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و … به عنوان سنوات ایفای تعهد یا سوابق مورد نیاز برای انتقال محسوب نخواهد شد.

🔻سید قوام رضا میر حسینی افزود: همکارانی که در وضعیت های مرخصی بدون حقوق ، ماموریت برون سازمانی، ماموریت آموزشی ، انفصال یا تغییر محل جغرافیایی با رای هیات رسیدگی به تخلفات اداری به سر می برند به شرط خاتمه وضعیت تا پایان شهریور ۱۴۰۰ بر اساس ضوابط این شیوه نامه می توانند متقاضی انتقال شوند .

🔻زمان تعیین شده به هیج وجه تمدید نخواهد شد

🔻وی با بیان اینکه ثبت اطلاعات ، تکمیل فرم امتیاز بندی و بارگذاری مدارک و مستندات لازم توسط متقاضی در سامانه پروفایل کارکنان به آدرس profile.medu.ir بر اساس زمانبندی اعلام شده از تاریخ ۱۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری می باشد گفت: زمان تعیین شده به هیج وجه تمدید نخواهد شد.

🔻شخص متقاضی صرفا مجاز به انتخاب یک اولویت مقصد انتقال می باشد

🔻میرحسینی گفت: افرادی که در سال گذشته با انتقال آنان موافقت شده ولی انصراف داده اند مجاز به شرکت در انتقالات ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نمی باشد و شخص متقاضی صرفا مجاز به انتخاب یک اولویت مقصد انتقال می باشد و افرادی که در دو سال گذشته در انتقال بین دوره ای شرکت و با تغییر دوره آنان موافقت شده ، مجاز به شرکت در نقل و انتقالات نمی باشند.

🔻وی اظهار کرد: افرادی که در سال گذشته به صورت موقت منتقل شده اند، در صورتی کهدر سال ۱۴۰۱ -۱۴۰۰ نیز متقاضی انتقال باشند ، مکلف هستند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه و ارائه مدارک و مستندات اقدام نمایند.

🔻میرحسینی گفت: ورودی های ۹۱ و ۹۲ دانشگاه فرهنگیان که تعهد آنان به پایان رسیده بدون شرکت در فرایند نقل و انتقالات به مقصد مورد تعهد خدمتی انتقال می یابند در صورت درخواست مقصد جدید ضمن شرکت در فرایند نقل و انتقالات بر اساس ضوابط نقل و انتقالات ۱۴۰۱-۱۴۰۰ قابل بررسی خواهد بود.

🔻هر گونه ثبت درخواست خارج از سامانه و یا پس از مهلت تعیین شده قابل پذیرش و اقدام نخواهد بود

🔻معاون پژوهش، برنامه ریزی و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدیران ، معاونان و سایر عوامل اجرایی واحدهای آموزشی و نیروهای شاغل در پست های اداری متقاضی انتقال به صورت آموزشی، باید در رشته شغلی و گروه تدریس اصلی خود اقدام به ثبت درخواست انتقال نمایند.

🔻وی بر دقت در ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیاز بندی با توجه به عدم امکان تغییر و اصلاح اطلاعات پس از پایان مهلت ثبت نام تاکید کرد و افزود: هر گونه ثبت درخواست خارج از سامانه و یا پس از مهلت تعیین شده قابل پذیرش و اقدام نخواهد بود.

🔻میرحسینی بیان کرد: در هر مرحله از فرآیند نقل و انتقال یا هر زمان از سال تحصیلی مشخص شود فردی اطلاعات خلاف واقع را ثبت کرده یا واجد شرایط انتقال ن

بوده متخلف شناخته شده انتقال وی لغو و مجاز به شرکت در انتقالات سال بعد نخواهد بود .

🔻وی گفت: با توجه به مهلت کافی برای ثبت نام لازم است متقاضیان پیش از ثبت نام، تمامی جوانب را در خصوص محل تقاضا بررسی نموده و در صورت ثبت نام در سامانه مراتب انصراف از شرکت در نقل و انتقالات را قبل از انجام مهلت ثبت نام به امور اداری محل خدمت اعلام نمایند در غیر اینصورت پس از اعلام نتایج انتقال یافتگان بایستی ظرف مدت یک هفته به مقصد تعیین شده مراجعه نمایند و مقصد مجاز به ساماندهی نامبرده می باشد اما چنانچه یکی از زوج های فرهنگی منتقل شود و به واسطه عدم انتقال همسر انصراف دهد مشمول این بند نمی باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + دوازده =