. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46136 تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 | 12:24 ب.ظ

موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن با مدیر مسئولی مژگان سنجری با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به ثبت رسید

براساس اخبار منتشر شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مبنی بر صدور مجوز ۴ موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره، در جنوب کرمان، با خانم مژگان سنجری صاحب امتیاز و مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن گفت و گویی داشتیم. مژگان سنجری صاحب امتیاز و مدیرمسئول موسسه فرهنگی […]

براساس اخبار منتشر شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مبنی بر صدور مجوز ۴ موسسه فرهنگی و هنری تک منظوره، در جنوب کرمان، با خانم مژگان سنجری صاحب امتیاز و مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن گفت و گویی داشتیم.

مژگان سنجری صاحب امتیاز و مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن در گفت و گو با کنار صندل گفت: پروانه فعالیت موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن آتیه سبزواران با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به ثبت رسید.

وی ضمن تشکر از مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: امید است با کسب این موفقیت بتوانم برای جامعه مفید و تاثیر گذار باشم.

سنجری با اشاره به اهداف موسسه، بیان داشت: آموزش فن بیان، مهارت های زندگی، مهارت های ارتباطی و اجتماعی برای تمام سنین و به صورت ویژه برای گروه سنی کودک و نوجوان از جمله اهداف مهم این موسسه می باشد.

وی افزود: ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه، بالا بردن دانش و بینش عمومی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت و جهاد فرهنگی و دفاع مقدس، پر کردن اوقات فراغت همشهریان به شیوه کارآمد، پرورش نیروی کارآمد در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و آموزش فن بیان، سخنوری و مجری گری، آموزشی مهارتهای ارتباطی و اجتماعی و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری از اهداف موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن می باشند.

سنجری بیان کرد: موضوع فعالیت موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن برگزاری همایش، گردهمایی، سمینار و همکاری در برپایی نمایشگاه، جشنواره های فرهنگی و هنری و مشارکت در برگزاری همایش ها و سمینار های تخصصی از طریق خدمات فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی و هنری خود تصریح کرد: در شرایط کرونا جُنگ های شادی و اجرای برنامه های کودک و نوجوان در سالن ها متوقف شد و ما ارتباط خود را با خانواده ها متوقف نکردیم از طریق فضای مجازی با والدین، کودکان و نوجوانان در ارتباط بودیم و هستیم.

مژگان سنجری اظهار داشت: خرسندم که در شرایط کرونا با وجود محدودیت های خاص توانستیم با دوره های آموزش مجازی برای خانواده ها و کودکان و نوجوانان مفید و موثر باشیم. سنجری گفت: فعالیت موسسه فرهنگی و هنری پدیده سخن در حال حاضر باتوجه به شرایط کرونا به صورت مجازی انجام می شود.

یاد آور می شود: مژگان سنجری با عنوان هنری خاله مژگان، مجری برنامه کودک و نوجوان، نویسنده، مربی و مدرس دوره های آموزشی فن بیان و مهارت های ارتباطی، خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، صاحب امتیاز و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری پدیده سخن آتیه سبزواران می باشد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =