. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46278 تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | 21:46 ب.ظ

رقابت بیش از ٢٨٠٠ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ١۴٠٠ در جنوب کرمان

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از دو هزار و ٨٠٠ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ١۴٠٠ در جنوب کرمان ثبت نام کرده‌اند که در روزهای ششم، هفتم و هشتم مرداد ماه سال جاری در شهرستان جیرفت به رقابت می‌پردازند. به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر […]

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از دو هزار و ٨٠٠ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ١۴٠٠ در جنوب کرمان ثبت نام کرده‌اند که در روزهای ششم، هفتم و هشتم مرداد ماه سال جاری در شهرستان جیرفت به رقابت می‌پردازند.

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر امیررضا امیرمیجانی افزود: آزمون ورودی دوره‌‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ١۴٠٠ دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور اواخر هفته جاری در دانشگاه جیرفت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از دو هزار ٨٠٠ داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۴۵۶ داوطلب زن و یک هزار و ٣۵٠ داوطلب مرد هستند.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جیرفت ادامه داد: براساس برنامه زمانبندی شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور این آزمون در روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ٧ مرداد و جمعه ٨ مرداد سال جاری در ٢٧ حوزه امتحانی در دانشگاه جیرفت برگزار خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که همه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری مرکز بهداشت و سایر دستگاه های اجرایی شهرستان نکات بهداشتی به صورت ویژه رعایت خواهد شد و امیدواریم با همکاری داوطلبان آزمون خوبی برگزار کنیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون کارشناسی ارشد افزود: بیش از ٣۵٠ نفر عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون با دانشگاه جیرفت همکاری خواهند داشت. همچنین بیان نمود، تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون در دانشگاه جیرفت اندیشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جیرفت، دانشگاه جیرفت نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در جنوب استان کرمان می‌باشد.

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    آیا این عدالت هست هرسال کنکور ارشد باید در جیرفت برگزار شود شهرستانهای دیگر چرا برگزار نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 1 =