. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46281 تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 | 23:25 ب.ظ

تقدیر فرماندار جیرفت از عملکرد پلیس این شهرستان

‍ 🔻فرماندار”جیرفت “ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی این شهرستان در تامین نظم و امنیت انتخابات و دیگر مناسبت های اخیر گفت : حضور پلیس در برنامه ها و مناسبت های مختلف، همواره به موقع و اثربخش بوده است. به گزارش کنارصندل، مهندس”ابوذر عطاپور وزیری”با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با سرهنگ”محمدرضایی”دیدار و […]

‍ 🔻فرماندار”جیرفت “ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه انتظامی این شهرستان در تامین نظم و امنیت انتخابات و دیگر مناسبت های اخیر گفت : حضور پلیس در برنامه ها و مناسبت های مختلف، همواره به موقع و اثربخش بوده است.

به گزارش کنارصندل، مهندس”ابوذر عطاپور وزیری”با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با سرهنگ”محمدرضایی”دیدار و در خصوص برخی موضوعات مرتبط با حوزه نظم و امنیت گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس عطاپور اظهار داشت: مجموعه انتظامی شهرستان با اقدامات خوب و به موقع در خط مقدم تامین امنیت جامعه است و به لطف خدا و با حضور مقتدرانه پلیس، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و همچنین دیگر مناسبت های اخیر در امنیت کامل برگزار شدند.

وی با اشاره به این که حضور پلیس، همواره به موقع و مقتدرانه بوده است، افزود: خدمت صادقانه به مردم افتخار بزرگی است که بحمدالله نیروی انتظامی تمام توان خود را برای انجام هر چه بهتر ماموریت ها به کار می گیرد و در بحث انتخابات نیز با جدیت و قاطعیت حضور پیدا کرد.

عطاپور بیان داشت: امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم و پشتیبان آنان است و همه مردم به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.

در این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت نیز ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار شهرستان از مجموعه انتظامی، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با انجام وظایف ذاتی خود در تمامی اموری که به امنیت عمومی جامعه کمک کند به نوعی خود را وقف مردم کرده است. 

سرهنگ”محمدرضایی”با تشریح مهمترین طرح ها و تدابیر پلیس در حوزه ارتقاء امنیت شهرستان بیان داشت: در این راستا با همراهی سایر دستگاه ها و مسئولان و با تعاملات سازنده در جهت تقویت زیرساخت های فرهنگی در زمینه توسعه نظم و امنیت، بیش از گذشته آمادگی و برنامه هایی داریم تا در خدمت شهروندان عزیز باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =