. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46313 تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | 10:55 ق.ظ

کرمان، رتبه نخست مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور

دکترزینی وند از استان کرمان به عنوان رتبه اول مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور نام برد و اظهارامیدواری کرد این طرح در دولت آینده ادامه داشته باشد. به گزارش کنارصندل ؛ دکتر زینی وند استاندارکرمان این سخنان را ۸مرداد در آیین بهره برداری ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده […]

دکترزینی وند از استان کرمان به عنوان رتبه اول مقاوم سازی مسکن روستایی در کشور نام برد و اظهارامیدواری کرد این طرح در دولت آینده ادامه داشته باشد.

به گزارش کنارصندل ؛ دکتر زینی وند استاندارکرمان این سخنان را ۸مرداد در آیین بهره برداری ۲ میلیون و ۵۵۰ هزارمین واحد مسکن روستایی مقاوم سازی شده در کشور ، ۲۸۲ هزار و ۵۰۰مین واحد مسکن مقاوم سازی شده در استان کرمان ۷۰ هزارمین واحد مسکن محرومین کشور و ۶هزارمین واحد مسکن محرومین در کرمان در ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد.

این مراسم با حضور دکترپورابراهیمی نماینده کرمان وراور درمجلس، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مدیرکل بنیاد مسکن استان برگزار شد.
 
استاندار کرمان با اعلام اینکه رتبه نخست مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در کشور داریم گفت: در مجموع ۹ هزار واحد از طرح مسکن محرومان در استان تکمیل شده است.
خبرنگار : آزیتا لشکری نژاد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شانزده =