. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46401 تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 | 16:32 ب.ظ

حجت الاسلام فضیلتی نیا: منقلب بودن ملاک‌ نیست، انقلاب باید درونی باشد

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد صبح امروز در جمع پاسداران ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عنبراباد گفت: جلسات سیدالشهدا علیه السلام بعنوان کلاسهای درسی است که افراد انقلابی را برای اهداف اسلام تربیت می کند. وی افزود: در مکتب اهلبیت، منقلب بودن ملاک‌نیست، بلکه باید انقلاب درونی […]

به گزارش کنارصندل، حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد صبح امروز در جمع پاسداران ناحیه مقاومت سپاه شهرستان عنبراباد گفت: جلسات سیدالشهدا علیه السلام بعنوان کلاسهای درسی است که افراد انقلابی را برای اهداف اسلام تربیت می کند.

وی افزود: در مکتب اهلبیت، منقلب بودن ملاک‌نیست، بلکه باید انقلاب درونی مثل یاران خود حضرت شکل بگیرد تا به یاری امام زمان(عج) سر بزنگاه شتافت.

ایشان عنوان کرد: اگر انقلابی نباشیم هیچ تضمینی برای یاری امام عصر(عج) از جانب ما بعنوان یک شیعه وجود نخواهد داشت.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: دشمنان اسلام با انواع تبلیغات مسموم در پی به حاشیه کشاندن مکتب عاشورا و اهداف قیام امام شهید علیه السلام هستند و در این بین فضای مجازی از اهداف آنها است.

وی گفت: گریه بر سید الشهداء(علیه السلام) طبق روایات معصومین اثرات زیادی من جمله؛ رقت قلب، نورانیت وجود، و ترگ‌گناه دارد که اگر همراه با انقلاب درونی و توبه حقیقی باشد گناه هان را نیز پاک خواهد کرد.

وی افزود: دستگاه اموی با تبلیغات شیطانی، خود به مردم‌چنین القاء کردند که خود منجی بشریت هستند و امام حسین(علیه السلام) خروج کرده بر شریعت اسلام و از دین خارج شده است.

فضیلتی نیا گفت: در همین سالهای اخیر تقریبا جای شهید و جلاد عوض شد تا جایی که آمریکای دشمن بشریت را منجی معرفی کردند و حتی آب خوردن و نان مردم را به زلف مذاکره با او گره زدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =