. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46445 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | 12:05 ب.ظ

گزارش اختصاصی طوفان ورزش با سعید افروز نایب قهرمان جهان

🔰 فرماندار و اداره ورزش جیرفت حمایتم نکردند/ اعظمی و بیگ زاده حمایت کردند ⬅️خبرگزاری طوفان ورزش در حمایت از ورزشکاران و صدای ورزشکاران به سراغ کسی رفته که از قلب محرومیت بلند شده و توانسته بر قله جهان تکیه بزند. 👈خودتان را برای مخاطبان طوفان ورزش معرفی کنید. به نام خداوند ایزد یکتاسعید افروز […]

🔰 فرماندار و اداره ورزش جیرفت حمایتم نکردند/ اعظمی و بیگ زاده حمایت کردند

⬅️خبرگزاری طوفان ورزش در حمایت از ورزشکاران و صدای ورزشکاران به سراغ کسی رفته که از قلب محرومیت بلند شده و توانسته بر قله جهان تکیه بزند.

👈خودتان را برای مخاطبان طوفان ورزش معرفی کنید.

به نام خداوند ایزد یکتا
سعید افروز هستم متولد ۱۳۷۰/۲۲/۹ از روستای حسین آباد بخش اسفندقه جیرفت، در خدمت شما هستم.

ورزش را از چه سنی و چگونه شروع کردی

از بچگی علاقه به ورزش داشتم و بیشتر تنیس روی میز و دوومیدانی کار می‌کردم تا اینکه متوجه شدم در رشته دوومیدانی استعداد و علاقه ام نسبت به دیگر رشته ها بیشتر است و این رشته (پرتاب نیزه) را انتخاب کردم.

چند سال است که بصورت حرفه ای ورزش میکنی

حدود چهار سال، یعنی از سال ۹۶ ورزش را بصورت حرفه ای آغاز کردم و در مسابقات مختلف داخلی و خارجی شرکت کردم و توانستم به مقام های مختلفی دست پیدا کنم.

چه سالی اولین مدال رو بدست آوردی

سال ۹۷ مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردم و توانستم برای اولین بار در این رقابت‌ها به مقام سومی و مدال برنز دست پیدا کنم که این مدال و موفقیت انگیزه ام را دوچندان کرد و در مسابقات قهرمانی کشور ۹۸ شرکت کردم و توانستم با اقتدار به مقام اول و مدال طلا دست پیدا کنم.

امارات راه هموار المپیک

بعد از قهرمانی در رقابت های کشوری،صحبت از رقابت های بین المللی امارات شد که بعد از چندین ماه تمرین سخت در این تورنمنت که جواز حضور در پارالمپیک را به همراه داشت شرکت کردم و در رقابتی سخت و نفس گیر موفق به کسب مدال نقره شدم و توانستم جواز حضور مسابقات پارالمپیک توکیو را بدست آورم و بیش از هر زمان خوشحال بودم که توانستم برای اولین بار در این تورنمنت بزرگ حضور داشته باشم.

سال ۱۴۰۰ را با طلا شروع کردم

با توجه به حضور در پارالمپیک و انگیزه فراوان در این رقابت ها، سخت در حال تمرین بودم که مسابقات قهرمانی کشور برنامه ریزی شد و شرکت کردم و در این مسابقات هم که از سراسر کشور شرکت کنندگانی حضور داشتند توانستم به مقام قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کنم که روی هم رفته در مسابقات قهرمانی کشور پنج بار شرکت کردم که توانستم چهار مدال طلا و یک برنز بدست آورم

چند درصد برای مسابقات پارالمپیک آماده هستی و چه زمان باید به توکیو پرواز کنی

با توجه‌ها به تمرینات سخت و فشرده ای که زیر نظر مربی جناب شاهرخی داشتم توانستم در حال حاضر از لحاظ بدنی ۸۰ درصد آماده باشم اما امیدوارم تا آغاز این تورنمنت بزرگ بتوانم بیشتر آماده شوم تا اولین مدال پارالمپیک هم کسب بکنم، اواخر همین ماه به توکیو باید سفر کنیم و روز دهم شهریور ساعت پنج بامداد به وقت ایران باید رقابت کنم.

از حمایت مسئولان بگویید

❌فرماندار و اداره ورزش جیرفت حمایتم نکردند/ اعظمی و بیگ زاده حمایت کردند

در این مسیر خیلی از مسئولان حمایت کردند اما از مسئولان شهرستان جیرفت خیلی گله مند هستم چرا که مدام قول و وعده توخالی می‌دهند و از طرف فرماندار و اداره ورزش حمایت نشدم واقعا برای اداره ورزش متاسف هستم و باید در این مورد و حمایت از ورزشکاران بهشون نمره صفر داد که بعد از سال ها و برای اولین بار از جنوب یک نفر در پارالمپیک توانسته حضور پیدا کند اما حمایتش نکردند،شاید هم معنای پارالمپیک و قهرمان جهان شدن نمیدانند که وعده و وعید الکی دادند.

درپایان اگر حرفی هست و بیان نکردید، بفرمایید

بله جا دارد در پایان از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون جانبازان و معلولین،پاریزی اداره کل ورزش،هیات جانبازان و معلولین استان،اعظمی نماینده جیرفت،بیگ زاده بخشدار اسفندقه،شرکت معادن مس اسفندقه و شرکت طلایه داران مس جیرفت تقدیر و تشکر کنم که حمایتم کردند و امیدوارم بتوانم جواب محبتشان را بدهم، البته از شما هم خبرنگار توانمند استان کرمان و مدیر مجموعه طوفان ورزش تشکر میکنم که همیشه با بنده در تماس بودین و اخبار را به نحو احسن اطلاع رسانی کردین.

طوفان ورزش برای این ورزشکار پرافتخار جیرفت(اسفندقه) آرزوی موفقیت دارد

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =