. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46469 تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 | 07:43 ق.ظ

کتاب «گنج‌های پنهان» در فاریاب رونمایی شد

کتاب گنج‌های پنهان یاد و خاطرات و زندگینامه شهیدان حاجی لطفی و علی مرادی از شهدای دفاع مقدس در روستای مهروئیه فاریاب رونمایی شد. به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، همزمان با اولین سالگرد درگذشت آزاده و جانباز متوفی حسین شکوهی نسب «رئیس فقید دادگستری شهرستان جیرفت»، از کتاب خاطرات ایشان از دوران دفاع مقدس، با حضور هدایت […]

کتاب گنج‌های پنهان یاد و خاطرات و زندگینامه شهیدان حاجی لطفی و علی مرادی از شهدای دفاع مقدس در روستای مهروئیه فاریاب رونمایی شد.

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، همزمان با اولین سالگرد درگذشت آزاده و جانباز متوفی حسین شکوهی نسب «رئیس فقید دادگستری شهرستان جیرفت»، از کتاب خاطرات ایشان از دوران دفاع مقدس، با حضور هدایت الله مسافری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهنوج، امام جمعه و فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فاریاب رونمایی شد.

کتاب گنج‌های پنهان یاد و خاطرات و زندگینامه دو شهید والامقام شهیدان حاجی لطفی و علی مرادی از شهدای دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب در مراسم رونمایی از کتاب گنج‌های پنهان اظهار داشت: شهدا کبوتران سبک‌بالی بودند که فقط به‌خاطر خدا و به فرمان حضرت امام (ره) برای دفاع از اسلام و میهن به جبهه رفتند و پس از نبرد جانانه شربت شهادت نوشیدند.

علی‌اصغر دلخواسته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاریاب هم در این مراسم گفت: کتاب گنج‌های پنهان خاطرات و زندگینامه دو شهید دهستان مهروئیه و در سه بخش خاطرات، زندگینامه و دست نوشته‌های این دو شهید است که به همت فرهنگی پایگاه بسیج مهروئیه و با نویسندگی خانم‌ها رضایی‌نسب و نظری به تحریر در آمده است.

وی عنوان کرد: گنج‌های پنهان در تیراژ یک‌میلیون نسخه و توسط انتشارات سبط اکبر و چاپ نینوا در قم به چاپ رسیده است.

در دوران جنگ تحمیلی فاریاب روستای کوچکی بود که سهم این روستای کوچک در دوران دفاع مقدس تقدیم ۸۵ شهید والامقام ازجمله دو سردار شهید سردار حسین تاجیک و سردار موسی یوسف‌زاده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 19 =