. پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46505 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 | 08:50 ق.ظ

بازداشت شهردار سابق و رییس شورای اسلامی یکی از شهرهای شهرستان بردسیر

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از بازداشت شهردار سابق ، مسوول دفتر فنی و رییس شورای اسلامی یکی از شهرهای این شهرستان خبر داد. افشین صالحی نژاددر تشریح این خبر افزود: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر واگذاری اراضی دولتی و تضییع حقوق بیت المال توسط شهردار و رییس شورای […]

به گزارش کنارصندل، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از بازداشت شهردار سابق ، مسوول دفتر فنی و رییس شورای اسلامی یکی از شهرهای این شهرستان خبر داد.


افشین صالحی نژاددر تشریح این خبر افزود: به دنبال گزارش های واصله مبنی بر واگذاری اراضی دولتی و تضییع حقوق بیت المال توسط شهردار و رییس شورای شهر یکی از شهرهای شهرستان با ورود دادستانی شهرستان سه متهم اصلی پرونده از جمله شهردار سابق، مسوول دفتر فنی و رییس شورای شهر یاد شده بدلیل تخلفات صورت گرفته بازداشت شدند .

مدعی العموم شهرستان بردسیر افزود : تخلفات صورت گرفته مربوط به یکی از پروژه های نیمه تمام در یکی از بخش های شهرستان ، عدم رعایت ضوابط قانونی در واگذاری اراضی دولتی و عدم رعایت تشریفات قانونی در برگزاری مناقصه پروژه مذکور در سالهای پیشین بوده است .


صالحی نژاد ادامه داد : با ارجاع این پرونده به قاضی شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب بردسیر ، بررسی های تخصصی انجام شده توسط ایشان و کارشناسان سازمان بازرسی استان تاکنون سه متهم با قرار بازداشت روانه زندان شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.


وی خاطرنشان کرد: پنج متهم دیگر مرتبط با این پرونده به دادسرا احضار شده اند.


دادستان بردسیر تاکید کرد: دستگاه قضایی با دست اندازان به اموال و اراضی دولتی و تضییع کنندگان حقوق بیت المال با جدیت تمام مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =