. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46520 تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 | 13:37 ب.ظ

کسب رتبه برتر کشوری توسط حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد. به گزارش کنارصندل، رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات از اهم موارد انجام شده در حوزه بازرسی این سازمان […]

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از اخذ رتبه های برتر کشوری در حوزه بازرسی و نظارت توسط این سازمان خبر داد.


به گزارش کنارصندل، رصد و پایش بازار و جلوگیری از اخلال و نظم بازار و رسیدگی به تخلفات از اهم موارد انجام شده در حوزه بازرسی این سازمان می باشد.


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: بر اساس سنجش و ارزیابی عملکرد انجام شده توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور، این سازمان طی سه ماهه از تاریخ اول خرداد ماه تا اول شهریور ماه، توانسته دو رتبه برتر را در سطح کشور کسب کند.

وی افزود: بر اساس این ارزیابی، جنوب کرمان با بررسی ۹۲ درصد از شکایت های ثبت شده در سامانه ۱۲۴، رتبه ششم کشوری را اخذ کرده است.

محمدعلی توکلی همچنین تصریح کرد: معاونت بازرسی این سازمان در نظرسنجی مردمی از نظر رسیدگی به شکایات، با کسب ۹۰ درصدی رضایت مردم، رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن تاکید به نیاز آشنایی بیشتر مردم با سامانه ۱۲۴ این سازمان در جهت احقاق حقوق خود، افزود: از شهروندان خواهشمندیم جهت حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرسwww.124.ir و یا با مراجعه حضوری، به حوزه بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 20 =