. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46536 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 18:22 ب.ظ

شناسایی متخلفین شکار یک راس کل وحشی در شهرستان جیرفت

به گزارش کنارصندل، رئیس اداره حفاظت محیط زیست جیرفت از شکار یک راس کل وحشی توسط شکارچیان بی رحم در منطقه جبالبارز شمالی خبر داد. مطهره قریشی گفت: به دنبال دریافت گزارشی از بومیان منطقه دومار مبنی بر شنیدن صدای شلیک گلوله و زخمی شدن یک راس حیوان وحشی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست […]

به گزارش کنارصندل، رئیس اداره حفاظت محیط زیست جیرفت از شکار یک راس کل وحشی توسط شکارچیان بی رحم در منطقه جبالبارز شمالی خبر داد.


مطهره قریشی گفت: به دنبال دریافت گزارشی از بومیان منطقه دومار مبنی بر شنیدن صدای شلیک گلوله و زخمی شدن یک راس حیوان وحشی، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط زیست جیرفت عازم محدوده مورد نظر شدند که متخلفان به‌محض مشاهده مأموران با به‌جا گذاشتن لاشه شکار از منطقه متواری شدند و متاسفانه به دلیل شدت جراحت وارده به ناحیه فک و گردن, حیوان زبان بسته در اثر تشنگی تلف شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست جیرفت تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و اطلاعات بدست آمده شکارچیان شناسایی شده و به زودی به مراجع قضایی معرفی می شوند و تاوان تخلف خود را پرداخت می کنند.


قریشی ضمن تقدیر از دوستداران حیات وحش منطقه دومار اظهار داشت خوشبختانه در سال‌های اخیر نسل جدید به اهمیت محیط زیست و حیات وحش بیشتر واقف شده‌اند و همکاری بیشتری با محیط زیست دارند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =