. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46530 تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 شهریور 1400 | 10:09 ق.ظ

پیام استاندار در پی مدال آوری ورزشکاران کرمانی در پارالمپیک توکیو

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام دکتر زینی وند به شرح زیر است: افتخارآفرینی ورزشکاران غیور و برومند استان در مسابقات پارالمپیک توکیو ژاپن موجب فخر و مباهات استان قهرمان کرمان و اهالی این سرزمین اسطوره ساز و همواره سرافراز است. بدون شک حضور توانمند و چشم نواز […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، متن پیام دکتر زینی وند به شرح زیر است:

افتخارآفرینی ورزشکاران غیور و برومند استان در مسابقات پارالمپیک توکیو ژاپن موجب فخر و مباهات استان قهرمان کرمان و اهالی این سرزمین اسطوره ساز و همواره سرافراز است.

بدون شک حضور توانمند و چشم نواز فرزندان دیار سردار دلها در کاروان اعزامی “سردار دلها ” در بالاترین سطح قهرمانی و ایستادن بر سکوی اول در آوردگاه المپیک مایه سربلندی نظام مقدس اسلامی، موجب شادی مردم و ایجاد انگیزه برای جوانان این استان و ماحصل تلاش بی وقفه ورزشکاران است که نشان از عشق آنها به مردم و میهن دارد و در خاطره تاریخی مردم این خطه ثبت خواهد شد.

بدون شک ورزشکاران نقش موثر و ارزشمندی در تقویت مناسبات بین المللی، همبستگی اجتماعی و امیدآفرینی، نشاط و شادی در جامعه دارند.

اینجانب این افتخار آفرینی را به آقایان افروز و پورمیرزایی، ورزشکاران غیور و خانواده محترمشان، مربیان زحمتکش، جامعه ورزشی استان، مردم استان کرمان خاصه مردم قهرمان پرور جیرفت و رفسنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و تندرستی و بهروزی همه ورزشکاران استان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید است با توسعه زیرساخت های ورزشی و استفاده از همه ظرفیت های موجود شاهد طلیعه پیروزی‌های بعد باشیم و ورزشکاران استان کرمان در سایه لطف الهی و حمایت و دعای مردم و با تلاش روزافزون همواره با به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی سربلندی و افتخار را برای کشور و مردم فرهیخته این استان به ارمغان بیاورند.

به گزارش ایسنا، سعید افروز از اهالی اسفندقه شهرستان جیرفت در حالی مدال طلای پاراالمپیک توکیو را از آن خود کرد که در پرتاب نیزه کلاس F۳۴ پرتابگر از چین (۲ نفر)، فرانسه، مراکش، کلمبیا (۲ نفر)، پاپوآ گینه نو، تونس و عراق را شکست داد.

افروز در پرتاب‌های اول تا چهارم به ترتیب رکوردهای ۳۹.۴۸ متر، ۳۹.۴۰ متر، ۴۰.۰۵ متر و ۳۹.۶۷ متر را به ثبت رساند و از انجام پرتاب‌های پنجم و ششم نیز انصراف داد. پرتاب سوم افروز نه تنها او را به مدال طلا رساند، بلکه وی را رکورددار جدید پرتاب نیزه پارادوومیدانی در کلاس F۳۴ در سطح جهان و پارالمپیک کرد.

همچنین منصور پورمیرزایی ملی پوش رفسنجانی پاراوزنه برداری کشورمان در مسابقات پاراالمپیک توکیو در دسته مثبت ۱۰۷ کیلوگرم موفق شد مدال نقره رقابت‌ها را از آن خود کند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =