. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46560 تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 | 11:04 ق.ظ

مهندس عادل خالصی سرپرست جوان شهر دوساری، برنامه های کاری خود را تشریح کرد

به گزارش کنارصندل، سرپرست جوان شهرداری دوساری سابقه خود را در مجموعه شهرداری ۱۰ سال برشمرد و مسئولیت های خود را در این مجموعه شامل واحد عمرانی و شهرسازی، مسول فنی، واحد ساختمانی، امور قراردادها، مسئول مناقصات وامور پیمانکاری و مسئولیت سامانه ستاد شهرداری عنوان کرد. مهندس خالصی اولویت برنامه های مدیریت شهری خود را […]

به گزارش کنارصندل، سرپرست جوان شهرداری دوساری سابقه خود را در مجموعه شهرداری ۱۰ سال برشمرد و مسئولیت های خود را در این مجموعه شامل واحد عمرانی و شهرسازی، مسول فنی، واحد ساختمانی، امور قراردادها، مسئول مناقصات وامور پیمانکاری و مسئولیت سامانه ستاد شهرداری عنوان کرد.


مهندس خالصی اولویت برنامه های مدیریت شهری خود را تکمیل زیرساخت ها اعلام کرد‌ و از برنامه ریزی برنامه های خود در بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خبر داد.
وی بر آرمان شهر زیبا، سبز، شاداب، روان و هوشمند بر اساس حفظ هویت شهرسازی و معماری ایرانی اسلامی تاکید کرد.

وی اصلاح نقاط حادثه خیز شهر دوساری را یکی از اولویت های برنامه کاری خود دانست و بر ساماندهی و نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهر دوساری تاکید کرد.


شهردار جوان دوساری تعیین محدوده بافت فرسوده شهری جهت استفاده شهروندان از تسهیلات بافت فرسوده را از دیگر اولویت های کاری خود برشمرد و گفت: پهنه بندی مسیل سیلابهای شهر دوساری و هدایت سیلابها جهت جلو گیری از خسارت در دستور ویژه قرار دارد.

وی بر تعمیر و نگهداری و مراقبت از ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری تاکید کرد و از افزایش ماشین آلات حمل زباله شهری خبر داد.


وی با بیان اینکه ظرفیت و‌ پتانسیل های شهر دوساری باید معرفی شود، بر توسعه بخش گردشگری شهر دوساری تاکید کرد.

مهندس خالصی طرح ساماندهی آرامستان و نوسازی غسالخانه شهر دوساری را از دیگر اولویت های شهر دوساری برشمرد و‌ گفت: مشکلات شهر دوساری بر اساس اولویت و‌ بودجه شهرداری در دستور کار قرار می گیرند.


وی توزان شهری را یک اصل مهم در عدالت اجتماعی برشمرد و افزود: از ایجاد بوستان های شهری و ایجاد و توسعه معابر جدید شهری و نام گذاری آنها خبر داد.


وی اظهار داشت: امیدوارم با ایجاد فضاهای تفریحی، فرهنگی و تلاش در راستای توزیع عادلانه امکانات و خدمات بین شهروندان حقوق شهروندی را محقق نمایم و در جهت ارتقاء جایگاه شهر دوساری به عنوان شهری نوپا و با هویت در ارائه خدمات منطقه ای تلاش کنم.


وی مشارکت مردم و سعی در جذب سرمایه های بخش خصوصی را ظرفیتی بزرگ در توان مدیریت شهری برشمرد و تحقق این مهم را سبب ارتقاء سطح آبادانی شهر و موجبات بهبود کیفیت زندگی شهروندان دانست.
وی تحقق این مهم را در گرو تحول در مدیریت شهری، افزایش دانش، مهارت و ارتقاء اخلاق حرفه ای در شهرداری برشمرد و گفت: با این رویکرد نیازهای شهر دوساری بر پایه توسعه و بهبود فضای سبز و کیفیت زندگی شهری در شهر دوساری برنامه ریزی و اجرا می شود.


وی افزود: باتوجه به نوپا بودن شهر دوساری، توجه به زیرساخت ها، زیبا سازی و معرفی این شهر با توجه به قرار گرفتن در مسیر جنوب استان کرمان به استان هرمزگان بر اساس هویت و اصالت منطقه در گام اول برنامه ریزی شده و در گام بعدی رفع نیازهای شهری و افزایش و کیفیت خدمات رسانی به مردم است.


وی آینده نگری برای ایجاد منابع در آمدی، توافق با ادارات خدمت رسان برای اجرای صحیح قانون عوارض نوسازی و عمران شهری، تکریم ارباب رجوع، اصلاح الگوی مصرف و بهره وری در شهرداری مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی، بهینه سازی ساختار سازمانی شهرداری، برون سپاری فعالیت های قابل واگذاری، بهبود و مناسب سازی فضای اداری، نظارت بیشتر بر فرآیند مناقصات و مزایده های شهرداری و نظارت کامل بر آن ، توسعه زیر ساخت ها و بستر سازی جهت پیاده سازی شهرداری الکترونیک،پرداخت به موقع حقوق و دستمزد و تشویق موثر کارکنان برتر در دستور کار است.


وی تصریح کرد: ترویج و تشویق ورزش همگانی، حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات فرهنگی و اجتماعی سلامت محور، مناسب سازی و ایمن سازی فضاهای عمومی، روشنایی پارک ها، ایمن سازی فضای بازی کودکان، مناسب سازی ساختمان ها و فضاهای عمومی برای سالمندان، کودکان و افراد دارای محدودیت حرکتی در بخش اجتماعی مد نظر است.


وی بهبود کیفیت رفوژها، احداث پارک های جدید با طراحی به روز و مناسب اقلیم، ساماندهی مبلمان شهری با رویکرد تلفیق عملکرد و حس زیبایی شناختی، حذف زواید بصری، تهیه طرح مطالعاتی جداسازی آب فضای سبز شهری از آب شرب و بهینه سازی استفاده از منابع آبی فضای سبز، مکانیزه کردن آبیاری فضای سبز را از دیگر برنامه های کاری خود اعلام کرد.


وی بر توسعه حمل و‌نقل شهری تاکید کرد و‌ از هدف گذاری برای ارایه خدمات اتوبوسرانی در شهر دوساری خبر داد.


وی به مطالعات ساماندهی ورودی شهر اشاره کرد و بر تهیه و تدوین برنامه جامع هویت مند برای زیباسازی شهری تاکید کرد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 2 =