حجت الاسلام بهروزه: جناب دادستان محترم مردم منتظر نتیجه تخلفات انتخاباتی هستند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

حجت الاسلام محمود بهروزه امام جمعه موقت عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: تقوا معیار حرکات و سکنات انسانی است و همراه با رشد و شناخت و معرفت است.

وی گفت: انسان با تلاش به آنچه می در این دنیا خواهد می رسد و نباید در این راه تنبلی کند و ناامید شود گرچه این دنیا با سختی ها عجین شده است.

ایشان عنوان کرد: طبق روایات، راحتی فقط در بهشت قرار داده شده نه در دنیا بلکه دنیا محل کار، تلاش، سختی و رنج است و آنچه امروز دنیای غرب از آن تبلیغ می کند دنیای مادی و دنیا زدگی است.

بهروزه ضمن تبریک ولادت امام باقر علیه السّلام افزود: امروز اگر از علم، حوزه و دانشگاه سخن می گوییم از وجود پر برکت امام باقر علیه السلام است که علوم را منتشر کردند.

وی خاطرنشان کرد: برخی متاسفانه به خاطر دنیای دیگران، آخرت خویش را خراب می کنند مانند کسانی که بخاطر رای آوردن دیگری آراء مردم را جابجا کردند و امروز پرونده ایشان روی میز محاکمه قرار دارد آبروی دنیا و آخرت خویش را بردند لذا طبق روایات در این شخص برای مردم خیری نیست.

ایشان گفت: جناب دادستان محترم شهرستان عنبرآباد مردم منتظر نتیجه برخورد با تخلفات انتخاباتی هستند همانطور که همان اول سلیمانی وار وارد شدید و برخورد کردید این باید ادامه داشته باشد و ان افتضاح جابجایی افراد به واسطه بازشماری جبران شود، لذا باید ورود پیدا کنید و نتیجه آن را نیز به سمع مردم برسانید‌.

وی افزود: سالروز رحلت آیت الله طالقانی و سالروز شهادت دومین شهید محراب شهید آیت الله مدنی را تسلیت عرض می کنم. این انسانها در مسیر جهاد، هیچگاه سستی و سردی را به خود راه ندادند.

امام جمعه موقت عنبرآباد ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام ابراز داشت: ان شاالله در شهر مجالس عزاداری شهادت این امام نیز برنامه ریزی شود.

وی گفت: در زمان امام مجتبی علیه السلام تناقضاتی که در دین انداختند که حق و باطل در هم آمیخته شد و تشخیص برای مردم سخت شد مگر برای اهل بصیرت.

ایشان عنوان کرد: طالبان دهه ۷۰ با طالبان امروز خیلی فرق دارد و باید دید رویکرد و مواضع ایشان در دولتشان چگونه خواهد بود اما مردم افغانستان نشان دادند می توانند با آمریکا مبارزه کنند و آنها را از کشورشان بیرون کنند.

وی افزود: امروز بالای ۴۰ درصد مردم عنبرآباد واکسینه شدند که جا دارد از متولیان بهداشت شهرستان تشکر کنم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر اساس معیار تقوا از واکسن ایرانی برکت تعریف کردند و این نگاه همان نگاه ارزشی احترام و اعتماد به تولید داخل کشور است.