. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46805 تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 | 13:19 ب.ظ

هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با تصویب ۹۱ مصوبه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۹۱ مصوبه برای حل مشکلات ۸۹ طرح و واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور دکتر مهرابی […]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۹۱ مصوبه برای حل مشکلات ۸۹ طرح و واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور دکتر مهرابی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نویدی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، مهندس مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، دکتر برخوری رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر کلانتری رئیس شعب بانک کشاورزی جنوب و همچنین تعدادی از مسئولین و سرمایه گذاران در محل استانداری کرمان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: در این جلسه مشکلات ۸۹ واحد صنعتی و معدنی و کشاورزی در جنوب کرمان بررسی شد.

وی افزود: بیشترین موارد بررسی شده در جلسه در خصوص طرح های صنعتی و معدنی شامل مشکلات پیش آمده اداری با ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه ای بوده و در حوزه طرح های کشاورزی نیز مشکلات بانکی و بدهی های معوق طرح ها بیشترین موارد مطرح شده می باشد.

مهندس مروجی فرد تصریح کرد: جهت رفع مشکلات طرح و واحدهای مذکور، ۹۱ مصوبه با هماهنگی اعضا جلسه تصویب شد.

وی گفت: از این تعداد مصوبه، ۸ مصوبه مربوط به طرح های صنعتی و معدنی و ۸۳ مصوبه هم مربوط به طرح های کشاورزی می باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان همچنین ضمن تشکر از همراهی مسئولین دولتی در استان تاکید کرد: بزرگترین راه حل فقر اقتصادی و کمبود اشتغال و بیکاری موجود در جنوب استان، حل مشکلات واحدهای تولیدی می باشد که این مهم نیازمند هماهنگی و تلاش بیشتر مسئولین دولتی بوده تا ان شا الله شاهد شکوفایی اقتصادی و رفع معضلات و مشکلات بیشتر این منطقه در آینده ای نزدیک باشیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =