. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46816 تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1400 | 19:22 ب.ظ

طرح توقیف وسایل نقلیه پلاک مخدوش در جیرفت اجرا شد

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ازاجرای طرح توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از ۷۲ ساعت از اجرای این طرح ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و روانه پارکینگ شد. سرهنگ “رضا محمدرضایی ” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با […]

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ازاجرای طرح توقیف وسایل نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از ۷۲ ساعت از اجرای این طرح ۶۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ “رضا محمدرضایی ” در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش به صورت ویژه توسط یگان های انتظامی در سطح شهرستان به مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در قالب این طرح ۵۶ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و پلاک مخدوش توسط مأموران توقیف و روانه پارکینگ شد.

این مقام انتظامی گفت: برابرماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی اشخاصی که در مشخصات ، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه ، به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیشترین تخلفات صورت گرفته خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش را مربوط به فرار از صحنه تصادفات، سرعت غیر مجاز، ایجاد حادثه برشمرد و بیان داشت : این طرح با هدف کاهش جرائم و حوادث و با توجه به درخواست و مطالبه شهروندان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و اجرای آن به صورت مستمر در دستور کار تیم های گشتی نیز خواهد بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − چهار =