. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 46825 تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 | 20:18 ب.ظ

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در عنبرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف ۱۰۱کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد. سرهنگ رضا فیروزبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران پایگاه خبری اظهار کرد: ماًموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای […]

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد از کشف ۱۰۱کیلو گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگاران پایگاه خبری اظهار کرد: ماًموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام تحقیقات پلیسی و اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مواد مخدر برای حمل یک محموله سنگین مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی با استقرار نامحسوس در چند نقطه از محورهای مواصلاتی شهرستان؛خودروی مورد نظر را شناسایی و آن را با تعقیب و مراقبت نامحسوس در یکی از نقاط محور« جیرفت-کهنوج» توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: ماموران در بازرسی خودروی مذکور ۱۰۱کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فیروزبخت ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی های بی دریغ مسئولین قضایی خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سواداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر استمرار خواهد داشت و برخورد پلیس با این گونه افراد بدون اغماض و مقتدرانه خواهد بود.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =