. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46838 تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 | 13:55 ب.ظ

از سعید افروز قهرمان پارالمپیک توکیو توسط شرکت کشت و صنعت جیرفت تجلیل شد/ تصاویر

به گزارش کنارصندل، طی آیینی با حضور مسئولین شهرستان‌های جیرفت و عنبر‌آباد، امام جمعه جیرفت، مهندس سیدعبدالرضا موسوی مدیرعامل و پرسنل شرکت کشت صنعت جیرفت از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در محل دفتر مرکزی این شرکت قدردانی به عمل آمد. مهندس موسوی میزبان مراسم تجلیل و قدردانی، ضمن ستایش عملکرد […]

به گزارش کنارصندل، طی آیینی با حضور مسئولین شهرستان‌های جیرفت و عنبر‌آباد، امام جمعه جیرفت، مهندس سیدعبدالرضا موسوی مدیرعامل و پرسنل شرکت کشت صنعت جیرفت از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در محل دفتر مرکزی این شرکت قدردانی به عمل آمد.

مهندس موسوی میزبان مراسم تجلیل و قدردانی، ضمن ستایش عملکرد این قهرمان ملی در کسب رتبه اول رقابت‌های پارالمپیک، سخنانی از این قهرمان ملی را که گفته بود: (در لحظه پیروزی آنچه که برایم مهم بود و برای رسیدن به آن لحظه شماری می‌کردم ایستادن در مقابل پرچم مقدس ایران و نواخته شدن سرود ملی کشورم بود) را یادآوری کرد و با مقایسه عملکرد سعید افروز با برخی از ورزشکاران که حاضر به بازی در زیر پرچم کشوری شدند که حمله وحشیانه آنها به این میهن در حافظه‌ی تاریخ ما ثبت گردیده است، افزود: آنچه که از طلای المپیک گرانبهاتر و با ارزش‌تر است تعهد و پایبندی سعید افروز به وطن و پرچم مقدس ایران است.

پس از آن حجت‌الاسلام تارم نماینده ولی فقیه، ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان جیرفت و همچنین مدیر تربیت بدنی شهرستان با ایراد سخنانی عملکرد درخشان این قهرمان جیرفتی را مورد ستایش و تحسین قرار دادند.

در پایان هدایایی از طرف هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت جیرفت و سایر مسئولین به رسم یادبود و قدردانی به سعید افروز اهدا شد.

شایان ذکر است شرکت کشت و صنعت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خویش همواره به فرهنگ، هنر، ورزش و همچنین حمایت از زندانیان ، … خدمات ارزشمندی ارائه نموده است.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 6 =