. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 46832 تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1400 | 08:21 ق.ظ

پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث کارخانه سنگبری در عنبرآباد

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آغاز عملیات احداث و پیشرفت ۳۰ درصدی کارخانه سنگبری شرکت پارس معادن رودفرق در عنبرآباد خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مهندس سلیمانی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان به همراه مهندس فعالی […]

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آغاز عملیات احداث و پیشرفت ۳۰ درصدی کارخانه سنگبری شرکت پارس معادن رودفرق در عنبرآباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مهندس سلیمانی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان به همراه مهندس فعالی مدیرکل میراث فرهنگی استان و ایزدی فرماندار عنبرآباد از معدن و روند اجرایی کارخانه سنگ بری در شهرستان عنبرآباد بازدید کردند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان در این خصوص گفت: این بازدید جهت حمایت از سرمایه گذار، بررسی و حل مشکلات معدن سنگ تراورتن مربوط به شرکت پارس معادن رودفرق واقع در منطقه رودفرق شهرستان عنبرآباد انجام شد.

وی افزود: ذخیره قطعی این معدن ۲۰۰ هزار تن سنگ تراورتن و ذخیره احتمالی آن نیز بالغ بر ۲ میلیون تن پیش بینی می گردد.

مهندس سلیمانی تصریح کرد: سرمایه گذاری انجام شده برای این معدن بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال می باشد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان همچنین افزود: با پیگیری های این سازمان برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و با همت سرمایه گذار معدن، شرکت پارس معادن رودفرق، از ابتدای امسال عملیات احداث کارخانه سنگ بری جهت فرآوری مواد این معدن و همچنین معادن دیگر جنوب کرمان را آغاز کرده است.

مهندس سلیمانی افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریالی و پیشرفت ۳۰ درصدی، پس از تکمیل برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد کرد.
وی همچنین گفت: بر اساس وعده سرمایه گذار، کارخانه سنگبری عنبرآباد تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =